jún
15

Kis reakció erre.

Nem azt mondom, hogy én vagyok az etalon, de abban azért biztos vagyok, hogy a blogot olvasók 98%-nál nagyobb akaraterővel rendelkezem akár a diétát, akár az edzéseket nézzük, és ha én elcsúsztam akkor esély sincs rá, hogy ti betartsatok mindent de mondom ez nem is várható el senkitől.

Van, aki a maradék 2%-ba tartozik - de én biztosan nem. És mégis végigcsináltam 2 hetet, bár a megfázás miatt az edzések most kicsi visszaestek, tartom magam hozzá, és eszembe se jut, hogy felborítsam. Nem vagyok szuperhős, az akaraterőm gyenge, és ugye nő is vagyok legutóbbi információim szerint, mégis megy.

Igenis elvárható lenne, hogy a tocsogós lángos és hamburger helyett valaki felemelje a lottyadt seggét és ne azon panaszkodjon, hogy fehér vagyok, meg hájas a hasam, meg erőtlen vagyok, meg hogy áll a bikini, hanem bazmeg keljen fel reggel félórával korábban és mozogjon. Busz helyett gyalog is el lehet menni a boltig, a Balatonban úszni is lehet (jééé) nemcsak locsizni. Nem kell diétázni, vagy legalábbis nem spártaian, csak arra kell figyelni, hogy ne 5000kcal-t döntsön be egy nap, ne a BurgerKingben reggeli-ebéd-vacsorázzon, és a nyaraláson egyen reggelire müzlit croissant, és tengergyümölcseit pacal helyett. Akinek ez nem megy, amikor televagyunk gyümölcsökkel, görögdinnyével, akármivel, akkor kurvára nem fog menni akkor sem, mikor -10fokban kéne kimenni futni, vagy egész ősszel szakad az eső.

Nyár nélkül is elég nehéz ez a diéta meg edzés dolog, hát még úgy, hogy tele vagyunk olyan programokkal ahol a legutolsó dolog az amire gondolni akarunk az a beszabályozott, fegyelmezett élet. 

Mindig vannak kifogások. Tavasszal a tavaszi fáradtság, a húsvét meg jajj most kezdődött a félév, meg esik az eső meg fúj a szél, meg ferdén süt a nap. Nyáron a meleg, a fesztiválok, a fagyik (igen, ez a vesszőparipám), a bulik, a lángos. Ősszel az eső, a hideg, a melókezdés, hangosan hullanak a falevelek. Télen a hideg, a hó, a jég, a karácsony, nincs pénzem, lusta vagyok, álmos vagyok, sötét van. Tudom, éveken át ezt csináltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha ez kell, ha ennyire nem megy, akkor meg kussoljon mindenki, aki arra nem képes, hogy 6-8kibaszott hetet áldozzon az ÉLETÉBŐL arra, hogy utána olyan nyara legyen, amilyet addig csak elképzelt. Hájas disznóként is végig lehet csinálni 3 hónap nyarat, törölközőbe csavarva, ápoléseltakar ruhákban, vagy 2 hónapot beáldozva 1 felejthetetlen hónapig királyként mutogatni a kockás hasat és formás feneket. Kinek mi kell.

...csak állítsak össze egy edzéstervet meg diétát az elkövetkezendő 8-10 hétre, de úgy, hogy közben elmennek 2 hétre Törökbe, Olaszba meg a fasz tudja még hova rokonokat látogatni Amerikába, és ezt a pár napot számoljuk már bele, meg ugye egy kis fesztivál… 

Hálistennek nem vagyok fesztiválozós típus, sőt, az alkohol utáni vágyam is csillapodni tűnik. Ha meg nyaralásra lenne pénzem, ami nincs, nyert ügyem van, mert ugyan mi sem romantikusabb, mint napfelkeltekor vagy napnyugtában futni a tengerparton, vagy választani kéne egy olyan helyet, ahol túrázni lehet járni, bérelhetők kerékpárok, van úszómedence. Voilá. All-inclusive szállodákban mindig van diétába illeszthető kaja, kempingekben meg AZT ESZEL, AMIT VISZEL. Akkor nem spagettit kell vinni, hanem sülthúst. 

Kurvára nem kéne túllihegni ezt a nyár dolgot, pláne, hogy senki nem kötelez rá. Végig lehet csinálni, kurvára végig lehet. Ha meg nem akarod, akkor ne mással takarózz. Nem az olasz határőrök susogják a füledbe, hogy pizzát kell enned, és a török vendéglősök sem fognak gépfegyverrel beléd erőltetni egy baklavát. Ami meg a legjobb: augusztus még 6 hétre van. Július végén ér véget a programom. Én azutánra időzítettem mindenemet - dolgos augusztus lesz, legalább 3 nyaralással közben.
És akkor már nem sovány túrón és sonkán fogok élni, hanem igenis elnyalok egy gombóc fagyit, ha ahhoz van kedvem, de nem mindegy, hogy 63 vagy 70 vagy esetleg 58 kilót mutogatok a strandon. Igenis, lehet futni a parton, lehet túrázni a többiekkel (nem utolsó program), nemcsak vedelni és zabálni lehet a nyáron (újabb jééé).
Három elismerő pillantásért aki nem bír becserélni egy hekket nagy sültkrumplival, az meg tolja csak az arcába a napi ezer kalóriákat, csak utána ne sírjon a kibaszott szája senkinek, hogy jajj de hát én le akartam fogyni...

De lehet, hogy azért beszélek könnyen, mert még tavasszal, május 31-én kezdtem a programomat...

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr122985784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KopaszMercis 2011.06.15. 13:15:54

Szeretnek gratulalni a kroaszán reggelidhez... kivancsi leszek, hogy a reggelid utani buszmegallo setaval mennyit fogsz tudni fogyni ;)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 13:23:47

@KopaszMercis: nemigazán látom hol írtam, hogy croissant-t ettem vagy egyen bárki reggelire, meg azt sem értem, honnan gondoltad, hogy a kettő egyenértékű egymással (már a séta meg a croissant), én csak alternatívákat soroltam fel. Értő olvasás, sorok között olvasás, lényegértés, ilyenek.

KopaszMercis 2011.06.15. 13:35:12

reggelire müzlit croissant

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 13:37:06

@KopaszMercis: reggelire müzlit croissant és tengergyümölcseit pacal helyett.
HELYETT. Müzlit croissant helyett.

KopaszMercis 2011.06.15. 13:39:07

Pwnd... asszem igy irjak.. ezexerint nem csak a fogyas dolgot nemigazan erted, de azt sem, hogy mit mikor hova irtal :)

De en lassak lenyeget ugye? :D

Ha alternativat akarsz kinalni, inkabb linkeld a lifetilt blogot, ahelyet, hogy hulyesegeket szorjal szana szejjel nagykepuen.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 13:43:22

@KopaszMercis: mit gondolsz hülyeségnek? Kihagytam egy vesszőt, ezért volt a hiba, javítottam, korbáccsal ütöm érte a hátam, úgy vezeklek érte.
Alternatívát a lerészegedek-fekszem a napon-hízok 10 nap alatt 10 kilót nyaralásra értettem. Érdekes, hogy LT Bencébe is folyton belekötsz, itt meg őt tartod úrnak...
A fogyás dologról meg annyit, hogy van némi hátterem hozzá, mindkettőnknek van, és nem értem, hogy miből szűrted le, hogy nem vagyok benne kompatibilis. Érdekelne a véleményed erről :)

KopaszMercis 2011.06.15. 13:46:38

a muzlibol es a koraszanbol.. pont a muzlivel is baszogatom a bencet.. vilag faszsaga.. sok benne a kaloria

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 13:49:25

@KopaszMercis: jaaa, értem.
Én azért írtam, mert nyaraláskor müzli tuti van, más "diétás" nem feltétlenül. És egy marék teljes kiőrlésű müzlivel hatékonyabban (kevesebb kcal-lal) jól lehet lakni (nekem), mint mondjuk lekvároskenyérrel vagy éppen croissant-nal. Egy marék müzlit 3dl tejjel pl én nem bírok megenni, mert előbb teleleszek, mint a végére érek. Nem a gabonapehelyre, hanem a zabra meg ilyen lótápokra gondolok :)

KopaszMercis 2011.06.15. 13:58:49

@Syreni:
igen a zabkorpa az egyelten, ami csak kicsit nagy faszsag... :)

Igazabol kerdes mi a celod.. en nagy all inclusive-nal ketto taktika egyiket folytatom: bence fele telibeszarok mindent, vagy ennek van egy lajt valtozata, amikor oda figyelek az alapanyagra.. tehat csak olyan etelt eszem, amit amugy "szabad" de amennyi jol esik.. ha heti 3 futast beiktatok, akkor nem hizok ugy.. jah es en is iszok mint a kefekoto.

Bencenek azert van igaza ebben az esetben (meg ha esetleg szerinted teves uton is jut oda), hogy az ilyen filozofiai magaslat: mitol elet az elet? Ha allandoan szigoruak vagyunk magunkhoz? Mi ertelme van egy karibi tengerparton ulni, es nem rumozni? Csak azert mert belerondit a dietaba.. nem a kivetel a fontos, hanem a szabaly. Ha eletem vegeig minden nyaralas alkalmaval korlatlanul hedonista modon elek, sem leszek semmivel sem egeszsegtelenebb, ha a szurke hetkoznapokban odafigyelek.. sot, meg talan azt is meg merem kockaztatni, hogy mivel az ember olyan leny, hogy az anyagcserejenek kell a valtozatossag, gyanitom, hogy meg talan egeszseges is lehet.
Bencet sok hulyeseget beszel, a nyaralas alatti lazitas nem tartozik kozejuk, ebben te tevedsz...

KopaszMercis 2011.06.15. 14:01:48

@Syreni:
amugy a muzlivel valo baszogatosmnak (mint amugy akarmilyen kritikanak ezzel kapcsolatban mindennek) van egy achilles sarka:
Ha neked az vmiert szubjektiv nagyon jo.. pl a futas. A futas akkor a legjobb valasztas ha az a kedvenced, vagy imadod stb.. ha csak az a szempont hogy fogyjal, akkor hulyeseg, es nem hatekony. Muzlire ugyanaz.. szerintem a dietazok kozel 100%-a azert eszi mert nem cukros, "teljes kiorlesu", es rostban gazdag. A rost tartalom a fo erv mellette... csak hogy sok benne a kaloria, es van jobb alternativa, ami szinten ezeknek mind megfelel. Ha viszont te imadod a muzlit es tele vagy tole, akkor hajra! :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 14:04:32

@KopaszMercis: én is azt vallom, hogy inkább meghalok 5 évvel előbb, de ehessek minden nap csokit, ha érted :) De azért a hiúságomért, hogy a csokit bikiniben és ne törölközőben sunnyogva toljam be, megéri az a 2-3 hónap.
Persze, lehet lazítani nyaralás alatt, nem is erről volt szó, hanem arról, hogy a nyaralás alapvetően kizárja a diétának a lehetőségét is. Ez nem igaz, és ha jól értelmezem soraidat, ebben egyetértünk :)
Igazából az lenne a lényeg, hogy mindenki megtalálja, ami neki jó. Én rühellek futni, de idő-és költséghatékony, így azt csinálom. A müzli változatosság, heti egyszer egy reggelire belefér. HA mellette oda van figyelve az ebédre, vacsira, stb.

KopaszMercis 2011.06.15. 14:08:41

@Syreni:
Bence azt irja es uzeni, hogy (ha jol ertem)
-en tudok dietazni
-van akarat erom
-en nem tudok a nyaron lemondani
ergo
-te sem valoszinu hogy tudsz

es ebben igaza van, tudja hogyan kell dietazni, kibaszott kitarto, es o nem kepes lemondani.. en le tudok, es velhetoleg te is, de ettol nem vagyunk faszacsavok, es a Bence uzenete all... szerintem.
Muzlit meg ehetsz mindennap, barmit lehet enni, csak szerintem van jobb alternativa, akkor mar :)

Seang Lee 2011.06.15. 16:20:27

En azon gondolkodtam hogy amikor nekem er veget a program (juli 22) akkor mi lesz? csokieves megint meg minden mas amit szeretek? vagy maradok a programnal? De en egy arany kozeputat tervezek. Valahol Bence irta hogy a program vegere ertekelni fogsz minden egyes kilot. mert tudod hogy azok a kilok milyen veres-verejtekes meloval mentek le. szal mondjuk bar imadom a croissant (csak hogy a temanal maradjunk) de lehet inkabb muzlis (zabkasas) reggeliket kombinalok majd a programos reggelikkel. es pl. most ugy erzem meg tudom allni hogy edesseg iranti vagyat nem csillapitok csokival kesobb sem. jelzem, en kb 2 hetnel tovabb sosem birtam csoki nelkul (en vagyok az aki mondjuk egy tabla milkat kb 5-10 perc aatt meg tud enni, de ugyanugy a 200g-os lindl fehercsokigolyokat is. komforteves, cukorfuggoseg. ez a dieta olyan mint egy cigisnek leszokni, psziches az egesz. szal meglatjuk julius vegen, hogy "meggyogyultam-e". es kozben (jovo het) nekem is lesz egy nyaralas -otthon. anyukamat ismerve, all inclusive. milyen dietas kajak vannak otthon? ti mit foztok otthon????

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 16:24:52

Igen, a "visszaesés" rémisztő, de pont ezért jó a 2 hónap, mert elég hosszú, és remélhetőleg azalatt megtanulod/tanulom becsülni, átállni az új rendszerre.
Én megmondtam anyukámnak, mi a diétám, legyen szíves csinálja azt. Megadtam a paramétereket (pl főzelék ha lehet liszt nélkül), és mondtam neki, hogy azon belül övé a pálya, de ezt tartsa tiszteletben. Figyelembe véve, hogy anyám fixa ideája, hogy le kéne fogynom, ez nem volt olyan nehéz...javaslom neked is :) Diétás házikoszt ;)

Seang Lee 2011.06.15. 16:32:30

na ez az, en meg sosem kertem dietas hazikosztot (pedig anyunak is fogynia kene, nem is keveset, kb 30 kg-t. neki egyszer mar sikerult, de hat o is komfortevo, es ugy tunik o nem "gyogyult" ki belole orokre)
szal nem kerhetem a makosguba, turogomboc, halaszle,kaposztasteszta es trsait :)
de pl van-e otthon puffasztott rozs? (itt sokszor az nekem a reggeli, sonkaval es mar nagyon megszerettem)
a sult/grill csirken kivul meg (bore nelkul :( nagyon mas hazikoszt nem jut eszembe. en nem vagyok fozelekes, plane liszt nelkul. de peldaul itt en sokszor eszem lazacot. otthon az draga, nem?

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 16:36:42

Puffasztott rizs van (Hamlet), rozst nem tudom, meg jóféle sonkák sem drágák. Lazac helyett Pangasius vagy hekk, azok olcsóbbak.
Kérj sokféle salátát, de max ecetes öntettel. Vagy rizottót (abból szinte bármelyiket, keress recepteket a neten). Ha csinál anyud húslevest, a belevalókat (répa, husi, hagyma) elnyammoghatod. A fent kitárgyalt müzlitéma is befigyelhet ha gondolod ;) Sülthusit meg sokféleképpen lehet csinálni. De pl szerintem a natúr sült máj is belefér.

Seang Lee 2011.06.15. 17:04:26

az utobbi 3 napban (sajat keszitesu) huslevest ettem. ma majat es holnap is maj...:) rizottot megnezem, koszi!

tomot 2011.06.15. 20:02:47

Meeegvaaan a Petra :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 20:03:51

Hol? :D Seang Lee a 24., én a 16. napomon tartok...sajnos még a közelében sem a 70.-nek :D

KopaszMercis 2011.06.16. 17:22:49

bolognai.. vagyis daralt csiremell piritva es megfozve paradicsom szoszban befuszerezve so nelkul nyamm nyamm... feherje bomba :)

kerdesek05 2011.07.25. 20:46:00

@KopaszMercis: konkrétan ezt, hogy készíted? érdekel!
süti beállítások módosítása