júl
22

53. nap

Címkék: mérés méretek menstruáció 50nap | Szerző: Syreni | 10:59 am

És az 53. napon...

Reggel belenéztem a tükörbe és úgy döntöttem, centizek, mérhető adatokkal támasztom alá, amit itt leírtam. (igen, ennyire látványos volt)

Ma reggeli eredmények (mellette zárójelben az, amit 3 napja mértem)

Súly: na ezt  nem tudom megmondani...ráálltam a mérlegre 58.9, fényképgépért kimegy (ezt meg kell örökíteni), redőny felhúz, újra rááll, 59.8...úgyhogy inkább sötétben méreckedjetek, a fénynek súlya van. (59.7)

Mellbőség: 88 (88)

Derékbőség: 64.5 (67)

Haskörfogat: 77.5 (80)

Csípő: 95 (95)

Comb: 56 (56.5)

Kar: 24 (24.5)

Ennyit számít felsőtesten az, hogy a nő éppen milyen napon mér...a mellbőségem maradt és a korábbiakhoz képest nőtt is, de ez azért van, mert az úszás miatt 1-2centit már szélesedett a hátam. A comb-csípő is fogyott a 3 nappal ezelőttihez képest, hogy is mondjam...akkor felülről, most alulról súrolom ugyanazt. Vagy vége a hisztimnek és másképp látom. Az is lehet. De a ma reggeli 58.9 a mérlegen azért megdöbbentő volt...14 évesen voltam 56, 16 évesen 60 környéke, azóta nem volt ilyen...elérhető a cél, úgyhogy most 2,5 hétig még jól belehúzok, ma várnak a hegyek...de ha nem megyek le 58-ra, azt se bánom. Persze jó lenne, de jobb lenne, ha még-még 1-2 centi mindenhonnan faragódna, akkor kiegyeznék "csak" azzal is, hogy 5-össel kezdődik a súlyom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr573088592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása