sze
10

Hullámvölgy

Címkék: nyüssz | Szerző: Syreni | 6:00 pm

A csend a blogon cseppet sem véletlen...

Eléggé magam alá fordultam az elmúlt pár napban, aminek hatására nagyrészt zombi-üzemmódban működök. Mivel semmihez nem volt semmi kedvem, így mozogni sem, így nagyrészt semmi relevánsról nem tudtam beszámolni. Ez aztán a motiváló erő...tegnap megint voltam lélekkezelésen (nem pszichológus, csak majdnem...és ahova nem emiatt kezdtem járni, de ugye pszichoszomatikus problémával előbb-utóbb eljutunk az önértékelési zavarokig), ahol kijött, hogy tulajdonképpen két személyiségem van, az egyik rendben, a másik viszont kielégítetlen és ezért rendetlenkedik. Mindig csak a szex. Szörnyű.

Az amúgyis tökéletes napom ma úgy kezdődött, hogy a főnököm közölte, a továbbiakban, ha hasonlóan dolgozom, nem tart igényt a munkámra - amit ugyanúgy végzek, mint eddig bármikor, így nem igazán értem ezt a felhördülést most - na jó, valamennyire igen, de ettől függetlenül természetesen eléggé a bányászbéka hátsó fele alá rugdalta az email az önbizalmamat. A gondolat, hogy újra munkát kell keresnem, már most forgatja a gyomromat, úgyhogy lelkileg készülök a mai adag melóra, hogy tényleg hibátlan legyen. Azért ha tudtok bármit, igazán örülnék, ha szólnátok. Köszi.

Szerencsére azért jó dolgok is történtek velem, egyfelől kiválasztottam a leendő szépruhám fazonját, ma az anyagot is megvettem hozzá, úgyhogy 3 hét múlva már kész is. Plusz, vettem magamnak parfümöt...eddig a Puma red&white-ját használtam, de ma elfacsarodott tőle az orrom, annyira émelyítőnek éreztem...fájt érte a szívem, de most a Puma Im going-ja lett a befutó, ugyanúgy virágos, édeskés, de sokkal frissebb. Remélem magamon is így fogom érezni (feltéve, hogy valaha fogok újra szagokat érezni). Legalábbis amíg nem lesz 20.000EUR felesleges költőpénzem saját személyre szabott parfümöt kotyvasztatni.

Megint nem voltam futni (még, de mára tervezem, de ahogy magamat ismerem, semmi nem lesz belőle), viszont a második KB edzéstől olyan irgalmatlan izomlázam van tetőtől talpig (még így 3 nap után is), hogy öröm érezni. Elkezdtem a lelki felkészülést a diétára, holnap még nem, de hétfőtől már próbálom tartani. Remélem ennek nem fog betenni a keddi napom, amikor reggel 7-8 KB, aztán 9-20 suli...egyelőre fogalmam sincs, hogyan fogom pl a fehérjeshake-kérdést menedzselni, de valami majd lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr833216420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EXO 2013.04.07. 10:19:29

Japánban a népesség fele Xanax-on él(nem tudom hogy ismered-e a gyógyszert, egy nyugtató amúgy). Képzeld el, hogy ott milyen idegbajosak lehetnek az emberek.

EXO 2013.04.07. 10:20:43

Meg a tipikus a japán bennt marad a munkaidő után dolgozni és hivatalos 8 óra helyett valójában önként napi 12-14 órát dolgoznak.
süti beállítások módosítása