feb
1

30 nap

Címkék: mérés ú:30nap | Szerző: Syreni | 9:27 am

Nos, milliméterre ugyanazok az eredményeim. Elértem a set-point-omat, de muszáj lejjebb mennem, mert lelkileg ez olyan szinten készít ki, mint amit már régen éreztem.

Mivel 20 napja nem változik semmi, ezért úgy döntöttem, kitolom a programomat ennyivel, tehát pontosan április 1-jén ér majd véget minden.

A miérteket pedig keresgethetném, de egyszerű a válasz: a heti 4 edzés kevés, a menüm pedig nem engedi meg az eresztéseket. Mivel viszont már hányok lassan ettől a menütől, úgy döntöttem, összerakom a sajátomat. Vagyis 4 különbözőt. 900-1200-1500-1800 kcal-osat. Az alap anyagcserém 1500kcal, átlagos mozgásnál ez 2400 körülre mászik fel. Erre jön még rá ugye a mozgás, de muszáj a tápanyagokat is figyelembe vennem, úgyhogy ez bele fog telni pár napba.

Több kardio kell, sokkal, hiába utálom a futást, meg nincs pénzem elmenni úszni, ha már van itthon görgő, legalább bringáznom muszáj lesz. Jajj...utálom a reménytelenség érzését...

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr384042570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.02.03. 14:16:14

Nem létezik, hogy heti 4 edzés és 1200 kalória körüli étkezéssel 20 nap alatt ne fogyj egy grammot se. Ha igen, akkor biológiai csoda vagy :) Nem voltak mellékajálások, bűnözések? Szoktad írni magadnak, hogy mit ettél meg aznap? Biztosan jól számoltál ki mindent?

Ne érts félre, nem bántani akarlak, csak - ahogy te is - nagyon nem értem, hogy nem lett eredményed. Hacsak azért nem, mert már annyira az utolsó dekáknál jársz, hogy nem könnyű megmozdítani?

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.03. 16:58:06

Leírnám, ha belebűnöztem volna...tény, hogy nem mindig tartottam a leírtakat, de volt 800kcal-os és 1400as napom is, afölött nemnagyon, és ezeket jól számoltam, tutira. És van még mit leadni. Egyszerűen nem értem, mi van. Valószínű egyébként, hogy az amúgy meglévő eü gondjaim (hormon) kavarnak be valamit.Plusz mivel kb 0-ra esett az anyagcserém, az se túl egészséges...konkrétan nem izzadok például egy egyórás KB edzésen.
Most összeraktam magamnak egy új menüt, remélem ez elindít valamit,mert a mostanit megutáltam egy életre.

PrettyWitch 2012.02.03. 17:18:55

@Syreni: A hormonbajoknak utána jártál, szedsz rá valamit, vagy kezeled bármilyen módon? Pajzsmirigy-alulműködés esetén - ha nem szedsz rá gyógyszert - sajnos nagyon könnyű hízni, és nehéz fogyni.

800 kalóriás napot lehetőleg ne tarts, minimum 1000 kell. Az 1400 nem kellene, hogy sok legyen heti 4 edzés mellé, de próbáld meg kicsit lejjebb venni.

Mit értesz azon, hogy nullára esett az anyagcseréd?

Egyébként ötletem sincs, de remélem, újra elindul a fogyás.

Nem kellene a többiek étrendjét is átírni kicsit?

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.03. 18:04:17

@PrettyWitch: a többieknek működik és legutóbb nekem is működött (bár akkor heti 8-10 edzésem volt ugye). Ezért írtam ki pár hete, hogy akinek nem jó, az írjon. Most lesz a váltás (félidő), újranézem mindenkiét.
Hormonbajoknak másfél éve járunk utána,ma voltam újra vérvételen...nem tudni, mi lehet a baj, szedni épp nem szedek, csak fogamzásgátlót.
800as épp depinap volt, 1400 meg kajálás :D Általában 1000-1200 között vagyok.
Anyagcsere azt jelenti, hogy rohadt hatékonyan szívom fel a tápanyagokat és nagyjából 3-4 nap alatt ér át rajtam bármi...

PrettyWitch 2012.02.03. 19:18:55

@Syreni: Na ez utóbbi szívás :(

Ha megfogadsz egy tanácsot, a fogamzásgátlót leteszed. Tudom, hogy más módon védekezni nem kellemes, de betegnek lenni sem az. Én is szedtem 10 évig, de aztán az endokrinológus tanácsára abbahagytam.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.03. 20:08:35

@PrettyWitch: Megpróbáltam, a konkrét eredménye az, hogy semmilyen ciklusom nincs, se rendszeres, se rendszertelen, se PMS, semmi...

PrettyWitch 2012.02.03. 22:57:13

@Syreni: De a fogamzásgátlóval sincs igazából ciklusod. Dokik mit mondanak? Már ha publikus.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.04. 00:57:23

@PrettyWitch: dokik azt mondják, hogy nem tudják mi bajom és folyamatosan új és új gyógyszereket írnak fel, hogy hátha...

PrettyWitch 2012.02.05. 13:35:42

@Syreni: Sajnálom :( Ötletem sincs, esetleg a dokiváltás.

ye.smile.love 2013.04.05. 00:07:34

Nálam ugyanez volt. Három hónapja heti 5-6 alkalommal fitnesszezek, kickbox, meg csomó féle edzést típust. Nadrágon látom,sokan mondják, de kilóra detto mint az elején. Ez azért van, mert izommá fejlődik a zsír. Formálódsz, de soha ne a kilókat nézd. Lehet hogy valaki 60 kiló, de izmos, van aki ugyanúgy 60 kiló, de hájas. Arra menj, hogy a háj eltűnjön!:)
süti beállítások módosítása