aug
29

No, lemértem magam. Odáig nem másztam vissza, ahonnan indultam, csak majdnem. Félútig. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy derékról és hasról (meg sajna mellből is) 2-3 centi le fog menni az éppen aktuális mensi miatt, és kb 1.5kg is, de még így is elég megdöbbentő, hogy 3 hét totális punnyadás mire képes. Zárójelben a célok, képek este.

Súly: 63.3 (58)

Mellbőség: 91 (88)

Derék: 69 (62)

Has: 83 (77)

Csípő: 95 (90)

Comb: 58 (53)

Kar: 24 (24)

Szokás szerint a has-derék vonal lesz necces, de volt már 79-64, és 2 hónap alatt simán lemegyek odáig. Remélem. Sulikezdésig, vagyis 2 hét alatt 2-3 kéne mindenhonnan, az már vállalható.

Jövő héten kezdődik a kettlebell, 12-én a tánc. Az uszodában csak gépekkel lehet beszélgetni (telefonon), így nem tudom, mikortól lehet menni hajnalban...meg ugye továbbra sem tudom az órarendemet (majd jövő hétfőn), de elvileg kedd-csütörtök napközben is beleférhet.

Többet egyelőre nem tudok mondani...ma még nem ettem semmit, de mindjárt megtöröm ezt egy barackkal. A tegnapelőtti családi túrától (1200m szint az Alpokban) irgalmatlan izomlázam van, úgyhogy ma átmozgató futással indítok, kb 5-6km. Let's make it real.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr273187261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása