sze
16

Komjádi fail

Címkék: úszás fail komjádi | Szerző: Syreni | 11:06 am

Tegnap voltam KB edzésen - combom ááááá. Aztán meló, suli, majd suli után úszás. Komjádi, mert közel van és relatíve olcsó. Nem kellett volna.

Voltam már a Komjádiban, kétszer vagy háromszor, de mindannyiszor versenykörülmények között. Akkor is feltűnt mennyire szocreál, majdhogynem lepukkant az egész, de így, hogy sima fizető vendégként mentünk, csak rosszabb lett. Eleve, a beléptetés sem egy álom, az előcsarnok két átellenes pontjában van a kártyavétel és a lakatfoglalás. A számozott kulcs/lakatoknak semmi közük a szekrényekhez, amiknek amúgy legfeljebb a 60%-a működik...a többi le van törve, a rendszeresen ott edzők saját lakatjaival van zárva stb.

Ha már ott edzők. A Komjádinak van 3 medencéje, meg egy gyerekmedencéje. Két 50m-es meg egy 25m-es, ebből csak a nagy 50-es versenymedence fedett. A fizető vendégek a kinti medencében kapnak 4-5 lekerített 25m-es sávot. Ezzel eddig nincs probléma, de. A víz minőségi egyszerűen kritikán aluli. Zuhanyzásra kint nincs lehetőség, így a legtöbb ember úgy ahogy van ugrál bele a vízbe. Félóránként jön újabb és újabb csoport vízilabdázó edzeni, ami azért rengeteg mindent jelent egy víztömegben, pláne, hogy legtöbbjük sapka nélkül végi a dolgát...a medence alján levelek, kosz, sebtapasz, rágó, egyszerűen gusztustalan, pláne, hogy nem csak az alján, hanem mindenütt kis koszdarabkák úszkálnak.

A vízilabdázók másik eredménye, hogy felkavarják a vizet, és néhány levegővételnél nyelsz 1-2-t véletlenül. Nálam ez azt eredményezte, hogy mikor másztam ki a vízből már forgott és fájt a gyomrom, ettem (úszás után mindig éhes vagyok), majd félóra múlva vissza is jött minden. 1050.-ért tulajdonképpen úsztam és diétáztam is, yay, de hogy többet ide nem megyek, az is biztos. A Sportmax2-ben 1200-ért tiszta, feszített víztükrű, forgatott vizű medence, gőz, szauna, élményfürdő is jár. Hát tudjátok ám...ha uszodába megyek, akkor nem egy klóros tóban akarom érezni magam, amitől kikészül a bőröm és mindenhol előjönnek az amúgy láthatatlan foltjaim. Viszkettem egész este, kiszáradt a vállamon a bőr, egyszerűen nem higiénikus. Nem vagyok egy primadonna, tóban versenyzek, de azért mindennek van határa. Van aminek hét is, hehe.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr993231452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2011.09.19. 17:01:29

Lenne egy kérdésem, mivel még sosem voltam sportmaxban. Le lehet ott biztonságosan tenni a biciklit? Mert amúgy én is komjádiba akartam bérletet venni (mivel mellette lakom, gyalog 10 perc), de most lebeszéltél. Sportmax messze, BKV-zni meg nem vagyok hajlandó.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.09.19. 17:14:58

@Frucsasz: ha van normális lakatod, akkor korláthoz könnyen le lehet lakatolni,mi is oda szoktuk.
süti beállítások módosítása