dec
13

Felhívás

Címkék: kutatás felhívás | Szerző: Syreni | 11:46 pm

Nos, felhívást intézek a semmibe bele, hátha valaki mégis meghallja halálsikolyom.

Pszichológiai kutatáshoz keresek embereket, akik segítenének nekem elindítani egy nagyobb szabású kutatási folyamatot.

A kutatás a szexuál-és sportpszichológia kapcsolatát vizsgálja. Az alapvető hipotézisem, hogy a sportolni kezdők nagy része nem az eredmények és egészségmegőrzés céljából kezd el sportolni, hanem azért, hogy a szexuális-és párkapcsolati életén javítson. A vizsgálat a következőképpen nézne ki:

- kérdőív felvétele az aktív, rendszeres sportolási időszak előtt/kezdetén

A kérdőívek motivációt, teljesítményorientáltságot, sportolási szokásokat, étkezési szokásokat (anorexia, bulimia, ortorexia) és szexuális szokásokat vizsgálnak. Ez utóbbiban szexuális devianciák, szexuális tévhitek és általános szokások is vannak.

- 1-2 hónapos fogyási/izomépítési program, vagy legalábbis edzésterv

- az eredmények folyamatos vezetése, félidőben kérdőívek

- a program végén lezáró kérdőívek és interjú

Amit ajánlani tudok: edzésterv, igény esetén diéta, az eredményekről (egyéni és általános) visszajelzés, meg az eredmények, amit elértek magatoknak :)

Amit kérek: hajlandóság az elkezdésre. Az érdekesség, hogy ha véletlenül belebuknátok a programba, számomra az is ugyanannyira érdekes, úgyhogy az elkezdés semmilyen kötelezettséggel nem jár, anonim, bármikor abba lehet hagyni stb.

A kutatás nem helyhez kötött, interneten kommunikálnánk nagyrészt, így vidékről is elkezdhető. 

Minél több emberre lenne szükségem, de azok, akik nem akarják a programot végigcsinálni, vagy már régebb óta sportolnak, a későbbiek során elérhetik itt és a FB-oldalon is a kérdőívet, mivel a kutatásomhoz legalább 100 (nem sportoló, hobbisportoló, versenysportoló, férfi-nő-gyerek-kutya), a kísérlethez legalább 20 emberre lenne szükségem. A kísérletet január-februárban szeretném mindenkivel elkezdeni, könnyebbség lenne, ha január elejével közösen tudnánk kezdeni, ugyanis én január 2-án indulok az elejéről. Sajnos ahogy kinézek, szó szerint kezdhetek elölről mindent...de ez egy másik történet.

Jelentkezni kommentben, üzenetben, FB üzenetben, füstjelekkel és postagalambbal is lehet.

Ja igen:

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr353461745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seang Lee 2011.12.14. 11:36:55

Nos.Egy eletem, egy halalom en megprobalom. habar momentan csak versenyszeruen gyogytornazom :) Viccet felreteve: 18 ev versenyszeru sport, jo sok terdeserules az eddig merlegem (ebbol az egyik mutet 1 honapja volt szal a gyogyotrna helytallo, de e hettol megy a bicaj es jovo hettol a kemeny uszasis. sajna futas, ugrabugra marciusig nem) raadasul elegge videki is vagyok (mas orszag konkretan) de ha igy is jo en szivesen leszek kiserleti nyuszi.

PrettyWitch 2011.12.14. 19:09:59

A majdani kérdőívet szívesen kitöltöm, de a programot nem vállalom, mert már egy ideje csinálom a sajátomat.
Sok sikert a kutatáshoz!

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.12.15. 08:48:16

@Seang Lee: köszönöm szépen, 1-2 hét és küldök mindent, ami kellhet :) Mailben megbeszéljük ;)
@PrettyWitch: a kérdőívkitöltést megköszönném, pláne ha mondjuk most, meg a programod végén is kitöltenéd...úgy olyan, mintha velem csinálnád ;)

PrettyWitch 2011.12.15. 09:08:09

@Syreni: Ha elküldöd a kérdőívet (prettywitch@freemail.hu), vagy felteszed ide a linkjét, szívesen megcsinálom mindkétszer.

Seang Lee 2011.12.15. 11:06:51

@Syreni: deal. liliannn82@yahoo.com

debramorgan 2011.12.19. 14:38:04

milyen e-mail címre küldjük a postagalambot?:)

thatsme 2011.12.20. 04:06:59

én is szívesen segítek :) én egy ideje csinálom már a programot, de előreláthatólag csak februárban fejezem be. nem tudom, hogy neked ez hogy fér bele a dologba, de engem alapvetően érdekelnek az ilyenfajta kutatások, szóval bármilyen minőségben részt veszek benne :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.12.20. 08:39:50

@thatsme: akkor majd a program közepén és végén töltöd a kérdőíveimet :) Köszönöm!

EXO 2011.12.20. 16:33:16

Nekem is küldhetsz majd kérdőívet, de nekem kondiprogram nem kell, most kezdtem a fegyencedzés című könyv módszereivel programot.
Valakinek amúgy van tapasztalata a fegyencedzésről?

gsanyi 2011.12.28. 20:36:54

Hello
Nekem is küldheted, szívesen csinálom.

hortensia 2011.12.28. 23:47:35

hello, én is szívesen kitöltöm a kérdőívet, de már két hónapja elkezdtem a programomat..:)
ha adsz egy mailcímet írok rá majd :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.12.29. 12:15:03

@ajmfebulosz: lehet, írj mailt a syreni.ladycamp@gmail.com-ra, amiben megadod az adataid (kor, magasság, testsúly, mell, derék, csípő, comb, kar), és hogy a menüvel kapcsolatban van-e bármi kívánságod (ételallergia, nemszeretem-nagyonszeretem kaják), van e sérülésed, egészségügyi problémád, ami a mozgásra, étkezésre hatással van. A többit megbeszéljük ott.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.12.29. 12:15:55

@gsanyi: az étrendre és programra, vagy "csak" a kérdőívre gondolsz? Mrt ha az előbbi, akkor légyszi te is küldj mailt az előző kommentben leírt adatokkal. Köszönöm!

B.-né Erika 2012.01.02. 12:41:58

Szia, olvass el, a mostani programom a lifetilt, jan 15-én zárul...kb - 10 kg, a kérdőívet szívesen kitöltöm :) tukorkepem.blog.hu/

B.-né Erika 2012.01.02. 12:46:22

@EXO: igen én azt csinálom a skicceim alapján, de a könyvet is szándékozom megvenni, a tapasztalatom a szintfelmérőn elért eredményem alapján első héten nem bírtam el magam = 0 ms a húzódzkodás, most már megtartom magam még nem tudok időt írni kb 30 ms vagy több? de én szeretem, nehéz, főleg a has vagy a gyertyás ....
süti beállítások módosítása