jan
8

Hiszti-tisztázás

| Szerző: Syreni | 10:17 am

Tisztázzunk akkor valamit.

A kutatásomhoz emberek kellenek, akik végigcsinálnak egy hosszabb programot, mivel az életmódváltás pszichológiai hatását vizsgálom. Ezért cserébe én menüt és edzéstervet ajánlottam. Leírtam ezer helyen, hogy ez ugyanaz személyre szabva, mint amit én csináltam, márpedig amit én csináltam, az a lifetilt diéta. Ergo annak a 20 embernek, aki mostanában kezdte/kezdi a programját, a menüje ALAPJÁUL az én és lifetilt diétája szolgált, csak átírva, kiegészítve, egyéni ízlésre szerkesztve. Mivel ezek bárki számára elérhetőek, nem kértem érte sem pénzt, sem semmit, csak hogy töltsék ki a kérdőíveimet.

Remélem most már mindenki számára tiszta minden.

Köszönöm a figyelmet.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr863528098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása