feb
7

Mínuszok

| Szerző: Syreni | 11:48 am

Voltunk vasárnap családostul ezen a Kaposvár Dombjai Farsangi Félmaratonon. Eleve, mikor beneveztünk, még csak mocsok hideg volt. Aztán ugye jött a hó. Nevezési díj befizetve, akkor már csak elmegyünk...

Persze én vállaltam be a 10km-t (végül 6:17es ezrekkel sikerült abszolválni, ami több mint remek). A végére úgy döntöttem, keresek egy pszichológust, aki kigyógyít az önértékelési zavaraimból, elfogadom magam 65kilósan is, lehet, hogy drágább, de mindenképpen jobban megéri, mint ilyen hülyeségeket csinálni, minthogy télvíz idején futóversenyekre járni.

Miért is? -14fok volt, ez egy dolog. Két termonadrág, felülre 4 réteg, sapka, kesztyű, melegem is volt (néhol), semmi gond. De a hó...Kaposváron legalább 30cm hó esett a futást megelőző napon, ami néhol semennyire nem volt letakarítva, de a legtöbb helyen le volt taposva, pont annyira, hogy a cipő nem kapaszkodott bele, csúszott, és minden lépésnél feszült a vádlim, a térdhajlatom két napig fájt utána, lefele fújt a szél, amitől könnyeztem, ami ráfagyott a szempillámra, sőt, egyes pillantásoknál össze is fagyott a kettő. Az, hogy két hosszú domb jött szembe, szintén nem esett jól, de valahogy sikerült feltápászkodni rajtuk. Minden kilométert tábla jelzett, a 6. a második domb aljában volt. ahogy futottam felfele az egyetlen dolog,ami kizökkentett,egy út széli halott vörösbegy volt. A domb tetején még mindig sehol egy tábla, úgy éreztem, ha innen még 3km visszavan, elsírom magam. A messze távolban feltűnt egy tábla, kicsit megroggyantam, de ahogy közelebb értem, meglepetésre nem 7-es hanem 8-as volt rajta :) Innen már csak 2km lefele volt, aztán gyors váltás tesómnak. Utána még sétáltam kb 6 km-t hasonló hóban, csúszkálva, a második váltópontra, utáltam azt is...

Lényeg a lényeg, 7 női csapatból 4.-ek lettünk, 3 perccel lemaradva a dobogóról. A nap egyetlen értelmes része a termálfürdő volt, melegvízzel, szaunával, merülőmedencével. Mocskosul elfáradtam a nap végére...

Tegnap aztán tárgyfelvétel miatt kimaradt a kettlebell, cserébe 40 perc görgőzést és 2 táncot abszolváltam. A görgőzés fáj. Nagyon. De egyszerűen ezen a talajon nem vagyok hajlandó futni. Ha letakarítják az utakat, majd esetleg. Most a görgőzés lesz a kardio, mert uszira no money, futni meg ugye nem megyek. Előre látom, hogy utálni fogom :D

Most is mindjárt felmászok, közben Meryl Streep-et nézek, hátha eltereli a figyelmemet... aztán irány bevásárolni, mert nincs egy darab hókompatibilis csizmám vagy cipőm se,plusz farmert is kell vennem...anyám, de gyűlölök vásárolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr834074892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.07. 14:12:15

@PrettyWitch: bs0.hl-hosting.hu/ter/tacx_t1810_speedmatic-5906.jpg
A normál bringából lehet vele szobabiciklit csinálni :D Állítható az ellenállás erőssége még rajta, bár a váltós bringákon ez annyira nem nagy plusz, de nekem ugye váltótlanított a vasszamaram. Úgyhogy tulajdonképpen hó, jég, latyak és hideg mellett a meleg szobában, filmnézés közben bringázok :)

PrettyWitch 2012.02.07. 14:23:10

@Syreni: És nem árt a biciklinek? Azért tűnik zseniálisnak, mert nem foglal helyet (ha amúgy is van valahol biciklid), ellentétben a szobabiciklivel.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.07. 21:53:38

@PrettyWitch: kevésbé kopik a gumi, az első semennyire, némileg jobban van terhelve a villa (nem lehet kiállni a nyeregből), de amúgy komoly baja nem lesz a bringának tőle :)

PrettyWitch 2012.02.09. 09:06:52

@Syreni: Most épp elvagyok a fegyencedzéssel itthoni mozgásként, de a későbbiekre nézve gondolkodom ezen a cuccon is (mert simán lehetne közben TV-zni :) Normális boltban is kapható szerinted?

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.09. 09:21:39

@PrettyWitch: én filmet szoktam nézni közben :P
30E körül van újonnan a decathlonban, de érdemes körülnézni e-bayen, vaterán, meg itt:
apro.bikemag.hu
naponta frissül, de a görgő tényleg nem olcsó muri, ha a barátom nem készülne ironman-re, nekünk sem lenne :)

PrettyWitch 2012.02.09. 13:38:08

@Syreni: Azt hittem, ennél olcsóbb... egyelőre hagyom. Tavasztól egyébként is biciklivel szeretnék munkába járni, és útközben van sajnos emelkedő is, úgyhogy lesz némi rendszeres biciklis mozgás. Addig meg marad a fegyencedzés.

thatsme 2012.02.12. 12:56:54

nem azért mondom, de egymagasak vagyunk, és nekem 65 kg körül van a cél :) persze 58 kilóval is csinos voltál, csak épp eszembe jutott Tomisz kommentje az egyik bejegyzésemhez: felesleges olyan testet csinálni magunknak, aminek pusztán a megtartásához is lifetilt szigorúságú diéta kell.

EXO 2012.04.19. 09:26:38

A kép alapján egy ari pszichopata vagy
süti beállítások módosítása