júl
26

Reggel arra ébredtem, hogy (az elmúlt 10 évemnek ellentmondva) soha de soha nem akarok gyereket. 4 cseh vadállat (2-10 év között elosztva) üvöltött fél 7-től kezdve az ablakunk alatt úgy, mintha nyúznák őket...komolyan egyetértek azzal a sokat visszhangzott költői kérdéssel, hogy ha a továbbtanuláshoz, jogosítványhoz, munkahelyhez vizsgát követelnek, akkor állattartáshoz és gyerekvállaláshoz miért van mindenkinek joga? A gyereket nem megcsinálni kunszt, hanem azt kivitelezni, hogy ne üvöltéssel próbálja elérni, hogy rá figyeljenek.

Nem túlzok, minden áldott pillanatban HISZTIZIK valahol egy gyerek. Nem sír, vagy fáradt, hanem hisztizik. Megdöbbentő, hogy mennyire nem tudják kezelni az önmagukat szülőnek nevező homo sapiensek ezt a színjátékot. A titok nem nagy pedig, amíg tart a hiszti, a gyerekről nem szabad tudomást venni. Az értelmesebbje 3, a genetikailag kevésbé előnyösek 5 alkalom után rájönnek, hogy semmit nem érnek el vele, és leszoknak róla. Jéé. Erre mi zajlik? Babusgatják, üvöltenek vele, de a kedvencem a szomszéd holland család, azok KAJÁVAL TÖMIK a hisztiző gyereket. Végülis, vagy megfullad, vagy étkezési zavaros lesz. Win-win.

A további nevelési katasztrófákról inkább nem írok. Az öltöztetéstől kezdve a helytelen táplál(koz)ásig, elhízott 6 évesektől az overprotected 12 évesekig egyszerűen tanulmányt lehetne írni abból, mit ne csinálj a gyerekeddel. Leginkább ne vállald be, ha nem készülsz rá tudatosan, ha képtelen vagy kihasználni legalább azt a 7 hónapot a "hűha benn a gyerek" és a "hűha kinn a gyerek" között. Pláne ne négyet.

Úgyhogy az alaphangulat a mai naphoz adott volt. Reggel elmentem kocogni, tesóm csak az 5,3 kilis kört vállalta be, én inkább 2 "kis" kört futottam, így reggel 7,5 km ment, 5:44-es ezrekkel. Egyre gyorsulok, pedig nem érzem túlságosan formában magam, a torna miatt nehezek a lábaim...

Plusz a hangulatom sem túl fényes. Semmi mérőeszköz nincs a környékemen, csak néhány tükör, azokban meg szokás szerint nem tetszik, amit látok. Mert csak azt látom meg, ami nem tetszik. Szörnyű dolog ez a pszichés defekt, komolyan. Még jó hogy van ez a saját élmény követelmény pszichón, jót fog tenni.

No, délután strand, napfény, alvás, kicsit megpirítottam a hátam, majd ebéd (17:30kor). Eddig a mai menüm: 1 reszelt alma+müzli+kis kókuszreszelék+fahéj+1 korpás keksz reggelire+féladag fehérjeshake, 1 abonett tízóraira, ebédre meg 3 csirke alsócomb+1 paradicsom+káposztasali+1 barack. Ez felülről veri az 1000kcal-t, mire úgy döntöttem, kitombolom magam (normális ember fáradékony lesz, ha kevés tápanyagot visz be, én hisztis és morcos), úgyhogy elmentem tempót futni.

4 km, 5:17-es ezrekkel. Most végeztem. Most még elmegyünk sétálni, este torna, és ugrok is neki a következő napnak...de ha az ébresztőm a tegnapihoz hasonlatos lesz, azt hiszem rájuk borítom a sátrat egy oroszlános STFU üvöltéssel fűszerezve.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr923101760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerdesek05 2011.07.26. 20:44:37

SOHA nem megyünk olyan helyre felnőttként nyaralni ahol gyerekes családok vannak.
S O H A

erisz 2011.07.26. 20:52:15

"Kedvencem" az orvosi rendelőben történt... Februári influenza szezon, mindenki, így én is tök leverten, fájó fejjel ücsörgünk. Az egyetlen kivétel az 5 éves Bálintka, aki üvölt és tombol és műanyag csúszdán páros lábbal ugrál (ez volt a legjobb a fejemnek). Ha az anyukája rá merészelt szólni, Bálintka egyszerűen ráüvöltött, hogy "fogd be, te marha". Szerencse, hogy átiratkoztam a felnőttorvoshoz.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.07.26. 23:38:39

@kerdesek05: ősökkel vagyok, gyereknek számítok :D Nem én választottam, hoztak, kemping, szomszédok nem választhatók. Szívás.
És ma ettem fagyit. És jó volt. És megérdemeltem.
süti beállítások módosítása