máj
25

Centi

Címkék: kezdet edzés spinning méretek | Szerző: Shanton | 6:56 pm

No, bár nekem nincsenek célértékeim, vágyálmaim, csak jól szeretném magam érezni, hogy azért mégis csak legyen objektív (?) viszonyítási alap, megméretkőztem én is Syreni módszereivel :)

 

Magasság: 183 cm

Testsúly: legutóbb 63 kg volt, kb. egy hónapja

Mell: 86 cm (nocsak-nocsak)

Derék: 70 cm

Has: 82 cm

Csípő: 97 cm

Kar: 25 cm

Comb (felül): 55 cm

Comb (alul): Bal- 44 cm, jobb-41 cm

Egy kis magyarázat: műtötték a térdem, s ezért elég sokáig kellett rögzítővel mászkálnom, gyógytorna, stb, de még mindig van különbség a két combom között. (Az induló érték 39 cm volt, a műtét tavaly augusztusban volt.) Ezt szeretném, ha eltűnne.

A mérés: patellacsúcstól 15 cm-re fölfelé. (a térdkalács alsó szélétől)

A számokat elnézve a futás-spinning duót kiegészítem majd némi hasizmozással, szeretnék szép feszes lenni, illetve tervbe van véve, hogy lehetőségeimhez mérten jobban odafigyelek az étkezésre.

A mai futást élveztem, azt hiszem viszont, hogy ha maradunk így párban, akkor hagyom a szakaszos edzéstervet,  s a következő alkalommal megnézem, hogy mit bírok tervezett pihenő nélkül.

A holnapi napra spinning van betervezve, már a második. Motivációként megdobom magam egy (hóvégére való tekintettel) 4 alkalmas bérlettel, így aztán tényleg no excuse, hogy ne menjek. Nem azért, hogy annyira szörnyű lenne. Kedden is élveztem, különösen azokban a percekben, amikor nem akartam leájulni a "bicajról" :). Igazából kíváncsi vagyok, hogy hány alkalom után jutok el oda, hogy normálisan végig tudom csinálni, s nem ülök vissza az összes kiállásnál. 

Az edző amúgy aranyos, még így is megdicsért a végén, hogy látta, hogy próbálkoztam, és ügyes vagyok, hogy végigtekertem, szóval azért kicsit büszke is voltam magamra. (Bár a siralmas kondim mindezt nem indokolná :D)

Holnap viszont jobban oda kell figyelnem a beállításokra, ma kicsit fájok itt-ott.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr532932253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seang Lee 2011.06.15. 17:14:03

basszus. elnezzegettem a szamaidat es a before kepeket. na nekem ezek a szamok a 70. napi celjaim! -7kg-val igy a 24.napon sem nezek igy ki mint te a 0.on. :( jo, jo, en csak 170 cm vagyok. es nekem is mutottek a terdem, 2-szer. es most par het mulva majd harmadszor, ev vegen meg lehet negyedszer, es egy 5. mutet a jobb terdre, csak a teljesseg kedveert :)
szal nekem no futas, csak spinning, spinning, spinning.
szombaton mondjuk megtrefaltak, mert spinning helyett circuit edzes volt. bar en ezt bootcamp kategoriaba sorolnam. majdnem meghaltam -ugyhogy most szombaton is megyek :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 17:51:52

Ezek Shanton számai, képeim viszont csak nekem vannak ;) Tudom, hogy megtévesztő, de ketten írjuk a blogot, az én számaim korántsem ilyen rózsásak :D

Seang Lee 2011.06.15. 18:34:27

ahhhha! 183 cm-hez (64) 63 kg nem rossz, sooot!neki mi a cel?
a fenykepeken -akkor ha az a tied- a hasad szep,meg izmos- csak a kulso comb (aza franya kulso comb) nekem is az a problema foleg :(
en (fenykoromban) 170 cm-hez voltam 63 kg (es az csupa izom volt-versneysport) hat 0. napon ez a 63 kg volt 75.5kg :(
nah, "munkaido" vege, irany a gym :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.06.15. 18:39:38

Hajrá...nekem holnap jön a leghúzósabb vizsgám, úgyhogy az elmúlt 4 napban ki se mozdultam...nem mintha tanultam volna :D
Most vagyok 175/63 körül...nekem még 5kg mínusz a cél. Minyimum.
süti beállítások módosítása