jún
7

Futi

Címkék: edzés futás nyüssz | Szerző: Syreni | 7:08 pm

Mikor hazaértem és megláttam, mennyi ideig voltam lenn, azt hittem szívrohamot kapok. Oké, szarul ment, oké, elfáradtam, de azért ez...aztán lemértem mennyi az az 5km amit terveztem mára - hát leginkább 6 :D Így is vállalhatatlanul gyenge időt mentem (7perces 1000ek), de azért mégsem 8,5percesek :D

28fokban eső után a Dunaparton asztmások, tüdőbetegek és edzetlen amatőrök ne fussanak. A hétvégi formának (ami nálam úgy tűnik inkább formánkívüliség) semmi nyoma, magam alá lépkedtem (és csináltam néhol majdnem), alig kaptam levegőt, felfele futottam és JFC ez borzadalmas volt. Nem fájt a lábam, nem haltam meg, egész egyszerűen csak nem haladtam és ha kartácstüzet nyitnak rám se bírtam volna gyorsabban menni (igen, menni. Ez nem futás volt. Sajnos.)

No mindegy, holnap is van nap. Így az első hét végén (pontosabban 8 nap után) nem tudok nagy tapasztalatokat levonni - 20km futás fért bele (meg 3 vizsga), a cukorhiánytól agresszív és hisztis leszek, a fehérje nem olyan rossz,mint gondoltam, sőt, és...el kellene kezdeni a kondit. Igen, majd jövő héten. Izgi lesz az is.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr272965355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása