júl
4

Ma megfogalmazódott bennem, hogy 5 nap múlva mérésnap...azt hiszem menten elsírom magam.

Eltöltöttem egy hosszú hétvégét Harkányban, ezért volt a kicsi poszt-szünet, de igyekszem gyorsan pótolni az elmaradtakat. Az idő elég ramaty volt, úgyhogy leginkább a gyógyvízben áztattam a szebbik felemet. Mivel szabadtéri úszómedence volt, csak egyszer tudtam úszni (azt is meguntam 1000m után...), napozni meg pláne nem lehetett...úgyhogy továbbra is úgy nézek ki mint egy fehér bálna igazi angol nő. Vagy mint egy vámpír. Már ami a bőröm színét illeti. A Twilight-típusúakhoz még a szemem színe is passzol. De azért ha már vámpírok, maradjunk az ilyeneknél. 

Ezen kívül a hétvégén sikerült teljesíteni 10km-t futva, két részletben: egyet délelőtt, egyet délután. Jól ment, lazán ment, délután kicsit iramjátékoztam is, ha gyorsan és sokat nem is, de legalább szépen futok. Apró örömök az életemben :)

A baj az, hogy nem tudtam magamra főzni. Az étteremben, ahol ettünk, igyekeztem a diétás kaják közül választani (roston csirke, roston pisztráng) de ugye a fűszerezés, olajozás nem a sajátom...plusz ugye este az uzsimat néha dinnyével váltottam ki, meg a hazafele úton normális egyszer evés helyett filmnézés közben elnyammogtam néhány pizzás abonettet. Fogalmam sincs hány kcal-val léptem túl a keretemet, ha túlléptem egyáltalán. Nem fagyiztam, nem lángosoztam és nem ittam, de most először a hétvégén éreztem, hogy kezdi egy kicsit elborítani az agyam a diéta.

Kényszeresen odafigyelek mit eszek, számolgatom a kalóriákat, és majd megőrülök ha nem jutok el futni (mint például valószínűleg ma is) - hiába bringáztam egy icipicit, meg majd este nyomok némi tornát, az nem ugyanaz. Viszont éhes vagyok, érzem magamon, hogy kevés az energiám, hisztis vagyok és feszült, úgyhogy eszem valamennyit, erre jön a számolgatás...tudtam, hogy eleve étkezési zavaros vagyok (erről majd ha rászánom magam, írok posztot, mert sajnos ezek a pszichés zavarok kicsit bonyolultabban és szerteágazóbbak, mint az anorexia-bulimia vonal) és van hajlamom ilyen hülyeségekre, úgyhogy az elkövetkezendő két hetem agyban keményen odafigyelős lesz. Megvettem 3 napra előre a kajámat, elterveztem a napjaimat (holnap délutáni futásra Budapesten jelentkezni ér), aztán szerdán irány haza, csütörtöktől duplaedzés, szervezetten. 

5 nap múlva mérés...nem merek a mérleg közelébe menni. Azt terveztem, hogy 60 alá megyek addigra, de nehezen hiszem, hogy ez sikerülne. De most vagyok félúton, a kis közepi megingás idejére fogom (mondjuk). Van még 35 napom arra, hogy top formába lendüljek. Mondjuk ilyenbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr623039110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása