júl
8

Reboot

Címkék: edzés úszás futás | Szerző: Syreni | 1:21 pm

Ma ismét dupla volt az élvezet, mint egyszeri biszexuálisnak minden szombat este. Hajnalban 2700m-rel indítottunk a medencében, hálistennek mivel csak 3 hét múlva mennek a többiek versenyre, ezért lazább, technikázós hét van. Jövő héten hosszú résztávok (200m, 400m időre), utána héten 100-50m-ek várhatók...addigra kéne izom a kezembe. Ami még érdekes, hogy úszás után mindig totálisan éhes leszek, futás után meg órákig nem bírok enni...teljesen más a terhelés, úszáson tényleg minden izom dolgozik, anélkül, hogy az ember észrevenné...fenn kell tartani magadat a vízen, minden egyes forduló egy súlyzós guggolás, a hátúszás meg olyan hasizmokat kíván, amiért érdemes otthon is küzdeni. Na de ezekre majd részletesebben is kitérek.

A mai adag 800m bemelegítés, 400m láb (gyors-hát-gyors-mell, 50enként), 10*100m 2:15-re (a páratlanok gyorson, a párosak vegyesen) és a végén 20*25 gyors 45mp-re. Laza volt, de nem volt jó, lábon én mentem elöl (kellett 8 év úszás, hogy ráérezzek, azóta lábkirálynő vagyok hehehe), de a tempóúszásoknál azért még közel sem vagyok élmezőnyben.

Futás...60perc, amerre és amilyen tempóban gondolod. Namármost, bárkinek is megfordulna a fejében, hogy reggel 10órakor, 34 (!) fokban, változó erősségű szélben patakparton fusson - ne tegye. Nagyjából az első 3 méteren izzadtam le, a levegő nehéz volt és vagy párás, vagy poros, vagy irtózatosan szeles. 54perc lett a kör (nem volt órám, hogy számolgassak), kisebb, elhanyagolható emelkedőkkel, 7.2km (nem futottam ki magam, vártam a lassabbakra is, elvoltam inkább, próbáltam nem szétszakítani magam).

Ebben a hónapban eddig nem állok rosszul, egész pontosan így néz ki a július:

Holnap elvileg bringa, most viszont kimegyek süttetni a hasamat Aquaparkba, mert jó az idő és megtehetem. Vettem neonzöld bikinit, muszáj letesztelni, hogyan szuperál...

Ja igen, még egy jótanács. Az izommelegítő-krémet ne tegyétek a sminklemosó mellé, pláne, ha ugyanolyan fehér és hasonló formájú a flakon. Egy kevésbé éles szaglású vagy elcsigázottabb pillanatban komoly szívás lehet belőle...

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr763050278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása