júl
29

Még jó, hogy a horvátoknak is van Aignerszilárdjuk. Meg hogy az egész netes meteorológia az ő kezében van. Ugyanis egész hétre felhős-esős időt mondtak, kivéve péntek-szombatot. Nos, ma péntek van, eddig hétágra sütött a nap (ugye az első napot és az esténként megérkező szemerkélő esőt leszámítva), ma tiszta felhős az ég mindenütt. Úgyhogy ha már a strand kiesett, nyomás városnézés.

Előre leszögezem, nem szeretem. Pláne nem noname falucskák útikönyvek által híresnek titulált noname romjait és templomait nézegetni. Nem vagyok vallásos, a kövek untatnak, de anyámék ilyen "ha itt vagyunk meg kell nézni" mentalitásúak, az én "minek?" kérdéseimet figyelmen kívül hagyva így kocsiba vágtuk magunkat, és irány Sibenik.

Megálltunk a város határában elterülő plaza-bevásárlóközpont parkolójában majd 45 perces erőltetett menetben beviharzottunk a városközpontba. Itt az orkán erejű szélben élveztük a temető feletti erődből nyíló kilátást a Krka-folyó torkolatára, majd miután a cipő már feltörte a lábujjaimat, kicsit durcásan ugyan, de elnyaltam egy fagyit.

Ennyit akkor hirtelen a mai napról, és akkor nézzük mennyire voltam hasznos.

A szerdai pihinap után csütörtökön 7,7km-t futottam 6:12-es ezrekkel. A távon két környezet váltakozott: vagy orbitális pofaszél, vagy olyan fullasztó, megszorult meleg, hogy fájt a levegővétel. Rettenetes mennyiséget izzadtam, nagyon sokat kivett belőlem. Este újra tornáztam combra is, és ha úgy esik rá a fény, már ki tudom venni azokat az izmaimat, amiket eddig csak életem párjának a lábán láttam. Hehe.

Ma reggel ébredés után 10perccel indultam kocogni, mondván este megyek egy hosszabbat. 4km ment 6:15 körüli ezrekkel, de a magassarkúban lépcsőzés és sétálás kikezdte a lábfejemet, és a szuvenyírsopban már a puszta lábon állásba beleremegtek a lábaim, így mára is marad a torna. 

Menü tegnap és ma:
-tonhalkonzerv, paradicsom, ubi
-alma
-sültcsirke,zöldségköret,káposztasali, barack
-dinnye

-müzli joghurttal
-alma 2 korpáskeksszel
-FAGYIIII (purgatórium és vascső)
-rizs és csirkepöri, alma

Mutatok néhány hozzászólást, ami miatt megéri ez az egész.

sztem a cici jó és maga Syreni is rohadt jól néz ki, nekem speciel ez jutott eszembe először...

hallod, ha hazamegyek betartatod velem ezt a fogyokurat...beszarok, kurva jol nezel ki:)

hát Syreni...
tényleg erősen sunapozitív vagy

igen, jól nézel ki, és nem gondoltam volna hogy tudsz ennyit fejlődni

jól, ja...nem csak "ahhoz képest"...mert ahhoz képest főleg, de úgy abszolútértékben is

marha jól nézel ki!! olvasgattalak néha, gratula a kitartásodhoz és az eredményhez is! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr103110553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomot 2011.07.29. 23:06:09

Szia, tényleg nem értem, hova fogyózol, mostmár inkább izmot kellene felrakni. Amennyire a képekről meg tudom ítélni, nics honnan fogyj.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.07.29. 23:57:47

@tomot: mindig van honnan...egy nőnek mindig :) Amúgy most már, ha nézed a blogot, csak odafigyelek a kajára és futok meg erősítek. Úgyhogy egy ideje bizony az izmosodás, vagy még pontosabban szálkásítás a cél :)
süti beállítások módosítása