aug
2

Gerincre, ahogy kell

Címkék: fail | Szerző: Syreni | 10:29 am

Nos, a tegnapi napom olyan volt, hogy sírok, ha rágondolok (mikor melyik részére, attól függően más-más érzelmi indíttatásból).

Először is, edzésnek nem igazán nevezhető tekerést és csoszogást produkáltam, inkább ne is beszéljünk róla. Másodszor nagyjából kétnapi kalóriát vittem be (inkább le se írom mit össze nem ettem). Szerencsétlen szervezetem szerintem nem tudja, mi történt vele, de mentségemre szóljon, hogy olyan estém volt, amiért megérte, kellett a hangulathoz a manna.

Edzeni valószínűleg ma sem fogok, mivel Pesten vagyok, de még ma visszautazom vidékre. Holnap úszás, futás, bringa, csütörtök-péntek úszás, futás, aztán szombaton verseny...a cél az életben maradás. A taktika a hűdegyorsanúszás, városnézőtekerés, marhanagyonrohadtgyorsanfutás. Össze kéne szednem egy bojt bringára, akik visznek a hátukon, különben végem lesz.

Ja igen. Tegnap mértem. 58.8kg voltam (most szerintem kb. 60 vagyok :D), 88-64-79-94-55. Ez jó. Ha egy szűk hét múlva is ilyen lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr403119518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása