aug
4

Már megint nem alszom

Címkék: egészség abszurd trió | Szerző: Syreni | 2:14 am

Pedig az alvás fogyaszt. No mindegy.

Ma volt bringaedzés is, 10km kitekerés, 6*2km teljeserő, 10km hazatekerés. Felemás érzéseim vannak, mert technikailag és érzésileg jól ment, ellenben úgy kapkodtam a levegőt, mint egyszeri TBC-s a szaunában. Nem értem én ezt, mert se uszin se futin nincs baj a tüdőmmel. Ráadásul az egy dolog, hogy húdejól megy a tekerés, ha egyszer (erős túlzással) a tanyabájkos mamik is Mark Cavendishként suhannak el mellettem. A taktikám létjogosultsága (pláne a városnéző-kerékpározós rész) erősödni látszik, leszámítva, hogy nem futottam egy hete, úszni nem tudok, úgyhogy egyre jobban félek a szombattól (jesszus az már holnapután van, nem vagyok komplett)

A másik, hogy annak a bizonyos lónak egyelőre számomra csak két oldala van: vagy éheztetem magam, vagy pukkadásig-hasfeszülésig telezabálom. Ha valaki tudja, hogyan adjak plusz egy dimenziót a képzeletbeli paripámhoz, hogy ne csak oldala, hanem megülhető közepe is legyen, azt megköszönném. Tartok az augusztus 8-i méréstől, de őszintén szólva próbálok kibújni a nyomás alól. Senkinek nem hiányzik, hogy újra bekattanjak, de nekem biztosan nem. A testképzavaromat felismertem, (talán, nagyjából) kiismertem, a nehezén túl vagyok, nem szeretnék visszacsúszni a komfortevés és önmarcangolás ördögi körébe, ahonnan jövök. (ehhez kéne a ló közepe, ugyebár)

Már csak 5 nap a szülinapomig (és megkezdődik a 23. életévem, remélem legalább feleannyira jó lesz, mint ahogy hangzik), holnap húzós napom lesz: 6:15 úszás, 7:30 fodrász, 9:00 futás, nadrágvásárlás, ebéd, cipővásárlás, 17:00 szülinapimasszőr, 18:00 doki. Szeretném felhívni a figyelmet a cipőre. Ilyen lesz ugyanis:

Saucony Grid Shadow Genesis 

Már most imádom. Azért kell, mert a két meglévő, kitaposott cipőm a nagylábujjamtól a talpam közepéig sormintaszerűen varázsol vízhólyagokat a lábamra, ami legalábbis kellemetlen. Versenyen még az adidasban indulok, aztán betöröm az új barátomat, merthogy a tervek szerint a Nike Trióra már ő jön velem - ugyanis ma Shanton hivatalosan is benevezte a Ladycamp csapatot. 

Hajnali 2 van, mondja meg valaki, mitől pörgök ennyire, mert irtó idegesítő, pedig semmilyen élénkítő-stimulálót nem vettem be már 2 hónapja. Valószínűleg a végkimerülés előtti stádiumban vagyok. Kint meg vihar tombol. Akkor mitől vagyok ennyire feldobva?

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr913124114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomot 2011.08.04. 10:26:36

Szerezzél be cottage cheese-t, és ha éhes vagy azt beburkolod (18gr fehérje). Nekem az a reggelim délig, aztán edzés délben, és utána ebéd. Ha az étkezésed koncentrál a fehérjére, és ballasztra, akkor nem fogsz felfújódni. ha egy kevés izmot akarsz felszedni, akkor úgy is emelni kell a fehérje bevitelt.
süti beállítások módosítása