sze
6

Kettlebell numero uno

Címkék: edzés kettlebell | Szerző: Syreni | 10:35 pm

No, hajnalban 5:45-kor sikerült felkelnem, gyors (támolygós) készülődés, majd laza 20 perc séta a konditeremig esőben és szélben (ójee). Az egész hely is 7-kor nyit, így mikor odaértem, még töksötét volt az egész, de értelmes nőhöz illően nem rángattam meg az ajtót - a türelem rózsát terem. Jött is egy nyanyus 6:55 körül, majd magyarázott valamit valakiről, hogy ilyenkor már itt szokott lenni...mint kiderült, a recepciós csajsziról beszél, aki riasztótlanította is nekünk a helyet, majd az asztaloknál lecsüccsentem várakozni.

Maga a hely egy szocreál művházból lett kialakítva így ránézésre, elég ocsmány narancssárga festéssel. A konditerem relatíve nagy(nak tűnt az én avatatlan szememnek), az öltözők kulturáltak, és van egy tükrös terem, ahol végül edzettünk. Az edzést tartó srácon (továbbiakban Krisztián) kívül hárman voltunk: egy nagydarab, fogyni kívánó srác, egy negyvenes, izmosodni kívánó pasas, meg én. Na bravó. Előzetesen reménykedtem, hogy így fog kinézni a dolog, erre ezt kapom...

No, maga az edzés...kis bemelegítés, aztán állapotfelmérés címszóval 3*10 fekvőtámasz. Mikor meséltem a barátomnak, megkérdeztem tőle, hogy az együtt töltött (lassan) 4 évünk alatt látott valaha fekvőzni? Nos, ez nem véletlen. Mindig elblicceltem, gyűlöltem, mert az úszás miatt formás volt a karom, ellenben nem túl erős (nem ilyen jellegű erős legalábbis). Sosem dolgoztam karra, ami így rohadt gyenge, így még jobban utáltam rá dolgozni...aminek eredménye pedig egy vállalhatatlan nyöszörgéssel egybekötött kínlódás lett fekvőtámaszozás címén. Utána jött a teljes testfeszítést igénylő planking (nem, nem az az idióta, hanem az alkartámaszos-lábujjonegyensúlyozós). 5*30sec, 15-ig jó vagyok, utána mókásan nézhetek ki, ahogy mindenem remeg. Krisztián nekem szólt a legkevesebbszer, hogy fent/lent van a fenekem, büszke voltam, háhá.

Utána elkezdtük gyakorolni a helyes guggolási technikát (hát egyenes, fenék hátratol, térd nem megy a boka elé). Ebben is ász vagyok, hiába, a pucsítás, na az megy, ha más nem is...utána már emelgettük és lengettük is a golyót, én 8kg-sat kaptam, tökéletes lesz. A végére elfáradtam, de nem leizzadósan, hanem izombedurranósan, rég éreztem ilyet, el vagyok szokva a nem-kardio jellegű edzéstől. Éreztem közben a derekam (gyenge nagyon, családi örökség), a karjaim meg a combom. Hazafele vettem magamnak cipőt, mert a magasított sarkú futócipőben folyton hanyatt akartam esni. Annyira csúnya, hogy már menő, ezüst-rózsaszín, oridzsinál csájníz, höhö.

Mi történt még ma...ja igen. Voltam casting-válogatás-nyereményjáték-verseny fotózáson, eredményeket hétfőn mutatok (IMÁDOM ha sminkelnek), minden apró segítségre szükségem lesz úgyis. Meg megkértem anyósjelöltet (és ő segít), hogy varrjon nekem szépruhát - a szín és a hossz már meg is van, a fazon meg valami...valami. Addig is álljon itt egy kis hangulatfokozó a mai napból, mert megőrzésre érdemes, és mert mi nagyon röhögtünk.

Syreni kommentben: 
"A testformálás, fogyás, izomépítés és ennek minden formája költséges dolog. Csinálhatod pénzt számolgatva megvéve a szarokat, de akkor olyan is lesz az eredmény. Vagy minőséget veszel, vagy bele se kezdj az egészbe. Itt van az, hogy ez az életforma és a blogban leírtak csak egy bizonyos társadalmi szint felett érhetőek el." (itt)
Ezzel vitatkoznék.
10 hét, -9kg, 0 azaz nulla konditermi edzés, az össz mozgásra költött pénzem a 4000HUF úszóbérlet volt, és Scitec fehérjét szedtem, mert finom és mert lakbérre kellett a pénz (mea culpa).
Most Peak multivitamin, L-karnitin és Scitec fehérje a tápkieg, és vettem egy havi kettlebell-bérletet, ezzel megháromszorozva az edzésre kiadott összeget.
Csak azt akartam ezzel jelezni, hogy fogyni és alakformálni is lehet kondi nélkül, izomépíteni én nőként nem akarok, arról nem is nyilatkozom.

Shanton FB chaten:
mekkora suttyó vagy
scitec fehérje
broáf
sztem dobd a kukába, és szórj hamut a fejedre
és tessék szépen csokit zabálni, mert így NEM LEHET SPORTOLNI
ha nem veszel 20ezerér kondibérletet, meg nem baszol ki 40E-t táplálékkiegészítőre SZART SEM ÉR AMIT CSINÁLSZ
pfejjjj
pofám leszakad a proletariátus rétegtől
(:D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr533207752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiglarka 2011.09.14. 12:41:57

Syreni,
az itteni lakbér megőrzése céljából elárulnád, hogy pontosan melyik Scitec-et ittad? nekem valami olyat ajanlottak, ami ugyanannyi, mint a Peak. tudom, szararc vagyok ((:

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.09.14. 13:43:47

@kiglarka: én ezt: shop.builder.hu/termekek_reszletes.htm4?id=5146
De ezt a barátommal ketten vettük, így a felét vettem a feléért. Nézz körül itt shop.builderen, van egy csomó féle-fajta, a kérdésedre válaszolnak a hozzáértők, úgyhogy igen jó oldal :)
süti beállítások módosítása