feb
6

Nyúmenü

Címkék: menü étrend | Szerző: Syreni | 3:34 pm

Lássuk a medvét :)

Vagyis a menüt. Mivel már kb hányingerem volt az előző menüktől, személyre szabottabb csodát készítettem magamnak. Némi cukorért cserébe beáldoztam a mennyiségeket,és rántotthúsért/ rántott gombáért az uzsonnámat.

A menü 1200-as kcal-okkal készült, néhol 1000 körül, 2 napon pedig 1400 körül. Én meg mindjárt fel is ülök görgőzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr734072082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.02.06. 23:08:09

Ha szabad beleszólni:
- írj mennyiségeket is, meg néha pontosabb adatokat, nem azért, hogy ellenőrizzünk, hanem azért, hogy ha valaki követni akarja ezt a diétát, akkor ne tömjön magába pl. fél kg tökmagot vagy ne süsse tocsogós olajban a rántott cuccokat;
- miért jó kedden fehérjével indítani?
- szerdán a 3 abonett helyett nem lenne jobb 2 abonett + valami feltét rá?

Amúgy egész jól hangzik, az adott körülményeket figyelembe véve egészen változatos lett.

Nekem a minden este fehérje nem megy (megunom), esetleg azon is érdemes lenne néha variálni.

Kíváncsi vagyok, mi lesz a tapasztalatod, írhatnál gyakrabban :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2012.02.07. 09:37:59

@PrettyWitch: asszem mindenhol van mennyiség, a fehérje 3dl tejjel van számolva 8ez hígítható vízzel, ki mennyire akarja), a tökmagnál van mennyiség (kis zacskó az asszem 50gr), a tonhal egy konzerv, az alapvető kevés zsír, kevés só meg ugyanaz maradt :) de kérdezz inkább, minek a mennyiségére vagy kíváncsi.
az abonettből van egy csomó ízű, imádom, és teával szoktam enni, ami nyami nyam. ezért nem írtam feltétet.
Estére most veszek új fehérjét, remélem kibírom, hogy minden este megegyem :)
Igenis, írok :D

PrettyWitch 2012.02.07. 13:00:02

@Syreni: A mennyiségeket nem magam miatt kértem, hanem mert "kezdőknek" szoktam linkeket küldeni összeállított étrendekről, és gondoltam, ezt az oldalt is küldeném. Az én módszeremtől (kalóriaszámolás) a többség ódzkodik, a kész étrendeket valamiért jobban kedvelik :)

Abonettet önmagában már nem bírok megenni, sőt a normális abonettet (ami nem wasa jellegű, hanem a neve is az), már szinte egyáltalán nem. Nagyon meguntam :( A wasa jellegű (pl. LIDL-ben kapható cucc) nekem valamivel jobban ízlik, de az meg magában nem jó.

Tomisz 2012.02.10. 10:54:32

Mi lenne ha kicsit több rostot vinnél be?

Én nem erőltetném a pufirizs, abonett és tsai egészségesnek gondolt termékek fogyasztását, főleg ennyire ezekre alapozva.

Rozskenyér, tönköly, magvas... egyél normális szilárd kajákat amikor csak lehet.

A rengeteg tejtermék, sajt, fehérje "túl híg"...
Lehet keveset és jól enni normálisabb kajákból/táplálkozással is.

Tomisz 2012.02.10. 14:13:51

Mármint te most vagy 175 centi magas és 63 kiló és ez baj? :)

Nos akkor meg pláne nem tenném tönkre az emésztésem ezzel a diétával.

Inkább mozdulj abba az irányba több intenzívebb mozgás.
Intervall edzések nagyobb terheléssel, kis kondizás (építs izmot ami segít zsírégetni)... illetve ilyen szinten én már nem ódzkodnék egy heti-napi random étrendtől sem.
Hogy mire gondolok, mivel nincs szinte semmi túlsúlyalapvetően max a testzsír izomarány nem ideális, ezért nagyob beállt a diéta miatt az emésztésed anyagcseréd valami minimumra ami alá te már értelmetlenül tudsz csak bemenni illetve csak bajt fog okozni.
Olyan étrendet (heti ciklikus) állíts össze ahol nagy kalórás közepes és alacsony váltakozik. Kicsit meg kell "bolondítani" a szervezeted, az azt vezérlő hormonháztartást stb. :)

Tomisz 2012.02.10. 14:21:11

Kerestem két videót mert így gyorsabb elmondani amit akarok. Remélem tudsz angolul.

youtu.be/rvBU3n7J88c

A másik a cukor kerülése ilyen szinten egy magyarázat:

youtu.be/0-jSWjC9k-o

Remélem segít. :)
süti beállítások módosítása