júl

Reggel úgy döntöttem, nem megyek futni, majd délután. A terv a szokásos döglés volt, abba belefért volna...aztán rájöttünk, hogy mivel a vízilabdás srácok holnap játszanak, holnap nem mehetünk vízesést lesni, így cserebere volt, autóba pattantunk és irány a Krka Nemzeti Park.

She's a mean and crazy dicta, disco diva and you wonder: Who's that chick?

Alig 15 km a kempingtől (ahonnan estére elköltöztek a szomszédok bruhahaha), úgyhogy relatíve hamar ez a látvány fogadott bennünket:

A beugró nem volt vészes, innen buszokkal vittek minket a kiindulópontra. Ott lehetett választani, hogy a Skradini-vízesés környékét járjuk be, vagy hajótúrára fizetünk be a tó közepén álló kis monostoros-kolostoros szigetig, netán a még távolabb (kb 25km) levő másik vízesésig. Volt 3 óránk eldönteni, de én ismerem magam annyira, hogy tudjam, a vízesés is olyan, mint a sziklák vagy a Londoni Nemzeti Galéria: a 435. után fogalmad sincs, hogy férfi portrét látsz, vagy nőit, de hogy mind ugyanúgy néz ki, az fix. Röviden: nekem egy is bőven elég lesz belőle.

Az egész egy kiépített útvonal volt a folyó felett/mellett, fadeszkákból készült pallót, utat és hidakat képzeljetek el, ami összevissza kanyargott. Néhol lehetett fényképez(ked)ni is, bár általában ordenáré pofátlan tömeg volt mindenütt, térdigérő gyerekekkel és szenilis nagypapákkal. Meg rengeteg magyar. És víz. És fa. Meg halak.

A vége volt viszont a legjobb (természetesen). Magánál a vízesésnél ugyanis lehetett fürdeni, ami tényleg nagyon, nagyon hangulatos...lett volna ha nincs ott másik 1000, úszni nem tudó és másokat oldalba rugdosó ember. Az aljzaton kövek nehezítették vagy épp könnyítették a haladást, bementünk amennyire lehetett, majd száradtunk a napon...egész addig, míg el nem kezdett esni az eső. Fáradt is voltam a naptól meg az egész héttől, úgyhogy már csak hazajönni volt kedvem.

PS :)

A mai napom így pihinappá silányult. Tornázni sem tornáztam, de holnap bepótolom, ígérem. Ja igen, még két dolog. A mai menüm:

-virsli+paradicsom+2 puffasztottrizs
-alma+2korpáskeksz
-tonhalkonzerv+paradicsom+jégsali+ubi+alma
-dinnye,alma,minimüzli
-fehérje

Anyáék találtak éttermet, ahol van tengergyümölcsei-s rizottó. Már csak 4 nap vasárnapig. Nyami.

Illetve, hogy most épp megint esik az eső...plusz a bizonyíték arra, hogy itt tényleg MINDIG fúj a szél, ami futás közben elég zavaró (a tengerparton sülve meg annyira nem).

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.