júl
30

Utolsó nap. Eseménytelenül telt: futottam 8,7km-t (amit inkább meguntam, mint totálisan kifáradtam), reggeliztem (2 adag müzli, fél adag joghurt, 1 virsli, fél paradicsom), úszást néztünk (közben 1 alma, 3 korpáskeksz), tubáztunk (a képeken majd látjátok, jetski húzza, pattogsz a vízen és próbálsz nem leesni, teljes testerősítésra tökéletes), napoztam, éttermeztünk (kaja nem volt jó, pincérnő 1.0-s és idegen nyelven nem beszélt), dolgoztam kicsit (közben kicsi müzli 1 almával), most pedig feltöltöm nektek a képeket, ahol láthatjátok, miről maradtatok le a tegnapi mérés nélkül maradt mérésnapomon. Legközelebb az utolsó napon, augusztus 8-án kaptok centiket, eredményeket és képeket.

Az van, hogy a hasam továbbra sem tetszik (meg ne kérdezzétek miért, csak nem és ész...nagynak látom továbbra is), de úgy döntöttem, megelégszem azzal, hogy másoknak meg igen. Oldalról egész jók a lábaim, és most, hogy megmostam a hajam, a fejem is egész elviselhetően néz ki. Többet meg ne várjon az ember lánya, ugyebár.

Holnap indulás haza, elvileg pihinap mozgás szempontjából, de majd meglátom, lehet kocogok egy kicsit. Kedden pedig irány az RTL Klub, másfél évvel a jelentkezés és másfél héttel az első nem fogadott hívás után ugyanis tesómmal megyünk a Széfbe castingra. A 40 milliós játszmán a képernyő előtti lépcsőfokon kaszáltak el bennünket, azt hiszem nem vagyunk eléggé szőke hisztispicsák ehhez a műfajhoz. De legalább a másfél évvel ezelőttinél jóval képernyőkompatibilisebb vagyok. Meg a fél évvel ezelőtti 40millióshoz képest is. Hátha ez számít valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr603113091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása