aug
9

Nos, valahogy csak eltelt ez a 70 nap. Azt terveztem, hogy nagy programzáró posztot írok, de aki figyelemmel követi a blogot, az úgyis mindent tud, aki meg nem...nos, neki úgyis hiába magyaráznám. Azért egy gyors tényszerű áttekintés belefér... 

Étrend és edzés

Május 31-én kezdtem a Bence által kitalált programot. Kaptam egy kalóriaszegény étrendet, ami mellé 2 futás és 2 kondi edzés volt előírva. A diétát 28 napig tartottam, majd átálltam egy fehérjedúsabb, izomépítő menüre, amit 2 hét után visszacseréltem az eredetire, mert még fogyni szerettem volna. Július 16-án a Balatonkerülésen aztán teljesen feladtam a diétámat, és azóta nem is tartom tulajdonképpen, csak arra figyeltem, hogy napi ötször, keveset egyek és jól. A kilókra rég nem figyelek, valószínűleg egy hónap diétával 57 környékére tudnék menni, majd hosszú szenvedéssel ott is tudnám tartani. De inkább jól  érzem magam 2 kilóval nehezebben, eszek amit megkívánok, és nagyobb események előtt koplalok egy kicsit :)

Egyetlen kondis edzésem sem volt. Júniusban futottam 44.5 km-t, valamint egyszer úsztam (1050 métert). Egy hétig, a program 3. hetében beteg voltam, ekkor semmit nem edzettem. Júliusban futottam 120 km-t, úsztam 24-et, 235-t bringáztam és 5 alkalommal tornáztam. Augusztusban 21 km futás, 3.25 km úszás és 52km bringa volt edzésjellegű mozgás (tegnap bringával mentem ide-oda a városban, de azt nem nevezném edzésnek). Tehát a program alatt összesen:

  • Futás: 185.5 km
  • Bringa: 287 km
  • Úszás: 28.5 km
  • Torna/erősítés: 5 alkalom

Végigcsináltam egy sprinttávú triatlonversenyt és 7 percről 5 percre redukáltam az ezreimet futáson. 30 km/h-s átlagot tudok menni bringával rövid távon, 200 km-en pedig megy a 28 körüli (szélárnyékban). Izomerő még nincs a lábamban, ezt hegymenetben és résztávedzéseken érzem.

Eredmények

Mit hozott nekem a program? Önismeretet, kitartást, valamennyi hitet önmagamban. Szexet, jót és sokat. Elismerő szavakat, egy rakás új ruhát (mivel a régiek leesnek rólam). A tudást, hogy meg tudom csinálni. Új célokat, régi célok felelevenedését. 

Mit vett el? Centiket és kilókat...ezzel fejezném ezt most be. Az élet megy tovább, a mai parfétortámat valahogy le kell dolgozni. Félmaraton, maraton, triatlonok, ki tudja... de legfőképp megtartani azt, ami van és a lelki felkészülésre ráfeküdni. Show must go on...

 

Eredmény - induló (eredeti cél):

Magasság: 175cm

Súly: 59kg - 68,3kg (58)

Mellbőség: 88cm - 94cm (amennyit lehet, hogy maradjon :D)

Kar: 24cm - 29cm (25)

Derékbőség: 64cm - 74cm (64)

Haskörfogat: 79cm - 87cm (75)

Csípő: 93cm - 104cm (94)

Comb: 55cm - 63cm (58)

Végül azt hiszem kicsit Oscar-díjasra kell vennem a figurát.
Köszönettel tartozom Bencének, hogy elindított az úton, ha félúton magamra is hagyott vele. A barátaimnak, különösen Heninek, Paulának, Lucának, Nojcinak, Marcinak, Matyinak, mert sokat segítettek és mellettem álltak, ha kellett. Shantonnéni nélkül sehol nem lennék, akárcsak a tesóm csesztetése nélkül. Köszönöm a barátomnak azt, ahogy most rám néz.
Végül, de nem utolsósorban mindazoknak, akik kommentekkel vagy csak olvasással láthatatlan szemekként támogattak és adtak erőt. Sokat köszönhetek a blognak, kiélhetem a grafomániámat, úgyhogy a befejezéstől nem kell tartani :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr283138179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seang Lee 2011.08.15. 18:10:26

khm, khm, hany embert is hagyott cserben/el 9feluton) Bence... ? (most olvatsam a blogjan is egyet epp) koltoi kerdes volt. ujra csak azt tudom mondani irigykedek, egyreszt hogy becsulettel vegigcsinaltad a 70 napot (en csaltam az uccso paron :) es hogy tudsz jol es sokat sportolni. foleg a futasert irigykedem! :)
amugy meg ha magad csinalod vegig (en is az egeszet magam csinaltam de sajna csak nekem sok sport variacio nem maradt csak a kondi terem es az abban fellelheto gepek es orak. jo. uszast ellustultam es sporolas miatt kimaradt) szal sokkal sokkal tobbet er igy ez az atalakulas hogy magadnak koszonheted 100%
gratula!
süti beállítások módosítása