sze
12

Szavazááááás

Címkék: szavazás | Szerző: Syreni | 7:59 pm

Nem szeretem a bort. Hm. Ennek ellenére jelentkeztem a Napéj borai arca 2011 válogatásra, ahol most benne vagyok a legjobb 10-ben. Jihiiijj. Erre készül az új ruhám, meg a régi-új alakom is :) Ezekkel a képekkel versenyzek...azon kívül, hogy leretusálták az anyajegyet az államról és bamba szőkét csináltak belőlem, nem is olyan rossz. Az elkövetkezendő 2 hétben valószínűleg 3 percenként fogok frissítgetni, már így is cikinek érzem, amit csinálok, de hát na, nőből vagyok énis, versenyző típus is vagyok, micsináljak. Ja igen, tessék rám szavazni (fenti linken, minden nap), ha már a goldenblogon nem indultam, höhö.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr383221540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Möri 2011.09.13. 23:33:57

Szia!
Egy csendes olvasó vagyok, de ment a szavazat! :)

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.09.14. 08:07:08

@Möri: Már nem is olyan csendes ;) Köszönöm!
süti beállítások módosítása