máj
31

Akkor csapjunk bele

Címkék: nap fehérje étrend | Szerző: Syreni | 10:15 am

A mai terv: étrend 1. nap, edzés 1. nap...

Tegnap megrendeltem a fehérjét meg a vitamint, de még van itthon a barátoméból, míg megjön az enyém (ilyen, epres-fehércsokis, és azért ekkora, mert ketten vesszük, a vitamin meg ilyen), addig azt eszem. Egyelőre csak Sparos 1,5%-os tej van itthon, de holnap jön a pékségbe Cserpes 0,5%-os tej, ami diétához a tökéletesnél is tökéletesebb.

Huh, 10 óra, ha akarnám betolhatnám a tízóraimat...de inkább majd egy óra múlva.

Ez a diéta dolog egyébként szörnyen alattomos. Nyáron csinálja/csinálná mindenki, a fagyik, eprek, cseresznyék idején, így meg az amúgy sem túl kellemes tevékenység igazi kereszteshadjárattá válik. 

Szeretek enni, az az én bajom. Meg édesszájú vagyok, az a másik. Ráadásul éjszakai bagoly, vagyis nagyjából este 10-11 magasságában éhezem meg. Így leírva csoda, hogy csak 10kg van rajtam. De már nem sokáig. Az a fura, hogy éhes éppen nem vagyok, de ennék. Egy kis ezt, egy kis azt...édeset, sósat, csak az íze kedvéért...de inkább tanulok meg verekszem a madárral.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr72945448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása