jún
22

Fuss Budavár!

Címkék: buli futás nike váltó félmaraton | Szerző: Shanton | 6:18 pm

 Mivel Syreni kollegina volt az előzőn, nekem meg nem volt jobb dolgom betervezve, így szerettem volna menni erre a futóbulira. Kezdő futó lévén még nem volt alkalmam ilyesmin részt venni, így gondoltam, hogy megpróbálom, jelentkeztem, sikerült.

A Clark Ádám téren volt a gyülekező, kaptunk szép kék pólót (bár hiába írtam S-t méretnek, L-t kaptam, majd legközelebb hamarabb odamegyek, hogy csinosabb lehessek), innen mentünk fel siklóval a kiindulási ponthoz. (Ja. Cipőtesztelésre is volt lehetőség, bár nem mertem bevállalni, de olyan szép színesek, hogy legközelebb, ha lesz lehetőségem, akkor tesztelek, és írok egy összehasonlítást a mostanival.) 

 Itt kicsit sok volt nekem az üresjárat, de ugye magamra vessek, kellett nekem az első siklóval felmenni. Volt idő ismerkedni kicsit, beszélgetni, és persze menekülni a fotósok elől, bár nem volt könnyű dolgunk.

Miután szépen mindenkit feltranszportáltak, jól bemelegítettünk közösen is, majd némi fényképezkedés után nekilendültünk.

A macskakő nem tett túl boldoggá, de egy frissen megismert futótárs elterelte a figyelmem, no meg innentől trükköztünk, hogy előrébb kerüljünk, mondhatni ki a szélárnyékból, ha értitek.

Nem volt hideg, viszont meleg volt, szóval duplán is megörültem a Sziklakórháznak, mert végre egy kicsit hűvösebb volt, s szakmabeli lévén már régóta meg szerettem volna nézni (nem mintha most sikerült volna, de újból keményen elhatároztam, hogy minél hamarabb jövök). Hangulatfokozásnak voltak mozgó "díszletek", meg légvédelmi riasztás, amit próbáltunk túlkiabálni, de annyira nem sikerült. :)

Következő hasonló jótett volt a Labirintus, itt a "fejrevigyázz"  és a "csúúúúúúszik" volt a jelszó. (Meg a "fuss fotós fuss", ugyanis volt egy fotós srác, aki mindig elénk rohant, s a végére szegény jobban meg volt izzadva, mint bárki a mezőnyből, ezúton is tiszteletem neki.)

Ezután már túl sok izgalom nem volt, szépen befutottunk a célba, ott aztán volt biztosan jó buli (tombolahúzás után le kellett lépnem, elígérkeztem már máshová bulizni, de majdlegközelebbígérem), meg hotdogüccsi, ezúton is köszönet érte, életmentő volt.

A következő ilyen a Normafán lesz (naptárba beírva), hírekért, infókért lessétek meg a Nike Running Hungary oldalát az arckönyvön, link oldalt a dobozban. :)

No meg lett végre a trióhoz zöldkártyánk (jupíííí), s már csak egy harmadik leányzó hiányzik, hogy aztán mi legyünk a tutik tisztességgel lefuthassuk aztabizonyos félmaratont, amit tavasszal már egyedül szeretnék.

Ennek örömére elkezdtem most egy edzésonline.hu-ról leszedett 6 hetes, 10 km-s edzéstervet, aminek ma jön a második edzése, de erről egy másik posztban bővebben. (Valszeg majd heti bontásban beszámolok, hogy hányszor szerettem volna edzésenként átlagosan meghalni.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr133006618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása