sze
27

Én és a hegy

Címkék: program motiváció | Szerző: Syreni | 4:18 pm

Van ugye ez a bizonyos motivációs problémám. Konkrétan háromszor álltam neki edzeni/diétázni az elmúlt egy hónapban - mint az sejthető, nagyjából 0 eredménnyel. Megint jönnek a kifogások, a hétvégén valószínűleg lerobbannak a lábaim félmaratonon, és hiába érzem, hogy ez így nem mehet tovább, egyszerűen nincs kedvem megmozdulni.

Az utolsó lökést legutóbb Bence adta meg, most azonban ez az opció már nem szerepel a listán. Back to basics. Ki motiváljon, mi motiváljon, most már a kihívás sem szerepel, mint hajtóerő, hiszen már tudom, hogy meg tudom csinálni. A motive onnan jött, ahonnan (bár titkos álmaimban reméltem, de) nem is sejtettem volna.

Bekerültem ugye a boros válogatás döntőjébe (ha akartok jönni, itt regisztráljatok), ami azzal jár, hogy az amúgy sem túl laza hetem vesszőfutássá változott. Tegnap interjú, ma ruhapróba, holnap fotózás...a lényeg a mai ruhapróba. A fotózáson a Becker Beatrice Couture ruháiban leszünk, én a hajam miatt feketében (valószínűleg, vagy pirosban). A próba végén Betti/Bea/Beatrice azt mondta, jó lennék angyalnak. Mondom tessék?

Kiderült, hogy a 2012-es kollekcióját Angyalok és démonok témában tervezi befotóztatni, és ehhez keres embereket - akik közül én lennék az egyik. Megadtam a számomat, most reménykedem, hogy ne hagyja el, és 3-4 hét múlva tényleg felhívjon. De addig is, ő lett Mohamed, aki odajött a hegyhez...ugyanis azt mondta hogy:

A derekad szép, a melleid jók, de csípőből egy 4-5-6 centit le kéne fogynod. Ha nem megy, akkor maximum más ruhát adok rád, nagyobb méretet, de azért az a 3-4kg menjen le. És karból is, látom, hogy izmos vagy, de ez itt most nem megengedett.

Akkor ám legyen. 4 hét, 94cm a cél (ez 6 centi jelen helyzetben) úgy, hogy karból is menjen kicsi, a mellemet meg próbáljam megtartani. Vagyis a szokásos. Holnaptól harcra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr73260449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2011.10.17. 15:07:30

Na.... nagyon hallgatsz, mizu? Hogy megy, mi van a boros versennyel?
süti beállítások módosítása