júl
1

Budapest Night Life

Címkék: férfi buli nyüssz | Szerző: Syreni | 3:02 am

Én sem vagyok normális, hogy meló vagy alvás helyett ezzel foglalkozom, de nem bírok elmenni emellett szó nélkül.

Az elmúlt pár napban minden második este adtam az éjszakának, érlelődött bennem egy gondolat, de a mai napon borult a bili. Shantonnal és egy harmadik lánnyal alapozás (kinek a lájtkóla, kinek a Martini) után az idő ramatysága és a helyszín közelsége miatt elindultunk a legaljára, és Morrison's 2-ben kötöttünk ki (vascső). Nem pasizni/csajozni mentünk, de nem vagyunk vakok, sem ittasak, és a helyzet, nos...siralmas.

Férfiak! Hol vagytok? Végigmentünk 4 termen és 1 azaz egy olyan egyedet nem találtunk, akire akár csak kóbor flörtölő pillantást érdemes lett volna vesztegetni (tisztázzuk: nem magasak az igényeim, csak egy relatíve igényes arcot és magas, arányos testalkatot keresek, hogy nézhessem és élvezzem, hogy néznek. Pont.). Semmi. Azok, akiknek az arca nem egy ókori kőfaragvány durvaságát idézte, nemhogy férfiasnak, de mégcsak néha fiúnak sem néztek ki - egyszerűen csak SP és Fluor Zs-kategóriás klónjának tűntek...mind ugyanúgy néztek ki. Mindannyian. Sehol egy igazi férfi, akinek nem kell vállalhatatlanra inni magát ahhoz, hogy egyáltalán nézni merjen, odajönni meg pláne. Aki meg odajött, az a piától állni sem tudott egyenesen és minden dülöngéléssel nőtt a veszélye, hogy egyszerűen arcon hány. Nem tudnak flörtölni az emberek, nem tudnak csajozni az emberek, vagy egész egyszerűen rémisztő vagyok. Vagy öreg és csúnya. Bár a női oldal felhozatalát elnézve ezt azért kevéssé gondolnám.

Falatnyi, ízléstelen és előnytelen ruhák, dülöngélő sarkak, a ritmusérzék feloldódott az alkoholban. Könyörgöm, lányok...hol vannak a nők? Az egyéniségek? Miért ugyanolyan semmitmondóan kommersz "trendi" mindenki? Farmerben és edzőcipőben ezerszer hatékonyabban lehet pasit csábítani, mint 10centis sarokban és feszülő farmerszoknyában botladozva...már ha lenne kit, ugye. De úgy tűnik, én vagyok eltájolva, mert végülis a fiúk nem tudják hogyan közeledjenek, a lányok nem tudják, hogyan csábítsanak. Így mindenki kiteszi, amije van, válogatnak a silány felhozatalból, majd pár perc egymásnak feszüléd és függőleges ruhapetting után döntenek a hogyantovábbról. Húspiac. Kiábrándító volt. Egyberészes fekete minik és leggingsek mindenütt, kibontott haj, felkötött haj, magassarkú, szoknya, kilóg a melltartó, szétcsúszott az arcom, jajj WC kell gyorsanfussunk. Lányok, a sötétben a cipőtök úgysem látszik...hamarabb feltűnsz a tánctudásoddal, mint egy méregdrága Mango felsőben. Legalább a cipő legyen kényelmes!

Nem bírom megemészteni. Vidéki vagyok, a budapesti éjszakai élettel kapcsolatos tapasztalataim mondhatni inkább nincsenek, mint vannak. És most egyszerűen csak zavartan állok és nem értem. Elgondolkodtam, hogy ha éppen pasit akarnék fogni (amit szerencsére nem akarok), akkor hova mennék? Mit csinálnék? Hova bújtak a 25+-os pasik? Hol vagytok férfiak?

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr283029043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flood 2011.07.02. 22:38:00

De legalább te tökéletes vagy, ennek örülj!

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.07.03. 23:19:21

@Flood: köszönöm a bókot, de nekem bőven elég az igényes jelző is :)

erisz 2011.07.04. 19:17:07

Ugyanez a tapasztalatom. Csak én még keresek is pasit. :D
Nem a Morrisonsba kell járni. Menj el 5kertbe, fényévekkel jobb a felhozatal. Tényleg!

UI: Tegnap jöttem haza Siófokról. Úgy képzeld el azt a petőfi sétányt, mint egy hatalmas morrisonst... EEK.

Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2011.07.04. 23:56:50

@erisz: holnap 5kert a terv, de pasival megyek, piccs :D

kerdesek05 2011.07.18. 16:23:34

@erisz:

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Seang Lee 2011.07.18. 17:17:16

30-hoz kozel egy azaz egyetlenegyszer volt olyan hogy szorakozohelyen meglattam egy pasit es mint egy villam csapott belem hogy o nekem KELL :)
na mondjuk csak egy par honapos viszony kerekedett belole, nem komoly kapcsolat (nem panaszkent, mert egyikunk sem azt kereste igazibol) errol jutott eszembe egy exem: szep tetovalasok, kisportolt test, szep szemek-sportolo!, ugyhogy sztem sportoljatok valamit rendszeresen/versenyszeruen, klubban, es majd ott lesznek jo pasik! akikkel ertelmeset is lehet beszelgetni nem mellesleg.
süti beállítások módosítása