aug
10

2. nap

| Szerző: Syreni | 10:35 pm

Hát, ha így folytatom, akkor egy hét múlva újra állhatok neki a programnak...de sebaj.

Tegnap szülinapom volt parfétortával, kínai kajával, ma meg a hétvégi netmentes időszakomat szerveztem egész nap, úgyhogy nem ettem sokat, de inkább azt aztán szörnyen a futócipőm továbbra is gyártósor-szűzen lapul a táskámban. Terveztem kimenni a holnapi Margitszigetre szervezett közösségi futásra, hogy szétalázzak mindenkit felmérjem a terepet, de mivel este már indulunk le ahhoz a gigantikus pocsolyához az országtérkép balfelére, így majd legközelebb mutatom meg magam. Addigra 25 perc alá viszem az 5350 méteremet, ha beledöglök is.

Holnapra nagy adag erőt-energiát-csít-kínai savanyú zöldséglevest kérnék szépen, főleg dél és délután 4 között. Komoly jelenésem lesz, ahol a szépségem mellett az agyamra is szükségem van, úgyhogy momentán teljesen be vagyok...sózva, és idegesítem a környezetemet a vinnyogásommal. Azért nem írom le, hova megyek, mert a. babonás vagyok, b. nincs felesleges félmillám szerződésszegésért fizetni. Upsz, elszóltam magam?

A hétvégét nagyon várom már, Balcsi mellett futások, sütögetés, haverok, buli, csillaghullás és 3 hónap után igazi mesebeli alkoholos gajdolás. Videókat igyekszem nem készíteni, ha mégis, akkor eltitkolni, ha mégsem, akkor mosolyogva felvállalni, mert egy barátom azt mondta, hogy a mosolygástól sokkal aranyosabb leszek. Egy másik ismerősöm meg azt mondta, hogy mióta lefogytam, mosolygáskor ráncos az arcom. Dilemma.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr573144733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása