jan
3

Akkor essünk neki

Címkék: kezdet újmérés ú:0nap | Szerző: Syreni | 2:06 pm

 Tavaly (hahaha) május végén ezt írtam:

Magasság: 175cm

Súly: 68,3kg (58)

Mellbőség: 94cm (amennyit lehet, hogy maradjon :D)

Kar: 29cm (25)

Derékbőség: 74cm (64)

Haskörfogat: 87cm (75)

Csípő: 104cm (94)

Comb: 63cm (58)

Most pedig innen indulok, és ezek a célok:

Magasság: 175cm

Súly: 65kg (58)

Mellbőség: 91cm (amennyit lehet, hogy maradjon :D)

Kar: 27cm (25)

Derékbőség: 69cm (60)

Haskörfogat: 84cm (75)

Csípő: 102cm (90)

Comb: 61cm (55)

Hogy miért szedtem vissza szinte mindent? Mert legutóbb a kihívás annyi volt, tudom-e teljesíteni...és amint befejeztem, 0-ra vettem az edzést (kivéve kettlebell), és összevissza kajáltam. Most az lesz, hogy meg is tudjam tartani. Legutóbb az utolsó 3-4 hétben tulajdonképpen nem csináltam semmit, most már tudatosabban állok neki. A cél a 90-60-90 utolsó kétharmada, a 90 legfeljebb műviként maradhatna, de azt ugye nem szeretném. Lapos has-kis cici, ez a tényállás.

Ehhez heti 2 KB, 2 tánc és minimum 3 futás lesz. Vagy úszás. Meg ha lesz itthon görgő, akkor bringa. Aztán hogy mi jön még, majd kiderül.

A felhívásra több mint 20an jelentkeztek, de március közepéig természetesen mindenkit szívesen látok. Az ő eredményeiket is nyomon követhetitek majd.

A program amúgy a jól megszokott 10 hetes, étrend+edzés. Edzések edzésonline-n folyamatosan, változás 10naponta fényképekkel. Az első kép ma vagy holnap felkerül...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr643516331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.01.03. 17:39:16

tetszik a kép :) a te lelked is elvette a 9gag? :D
süti beállítások módosítása