jún
1

Az első edzés

Címkék: edzés bence eső futás | Szerző: Syreni | 11:09 pm

A tegnapi edzésem Bencével elmaradt logisztikai-, idő-, és személyes problémák okán, úgyhogy ma terveztük pótolni a pótolnivalót.

18:00-ra beszéltük meg a randit, úgyhogy 17:40-re mentem Shantonhoz, ahol leszórtam a cuccaimat meg átvedlettem futóruhába, majd 10 perc alatt lazán átértem találkahelyre - ahol eddigre már csöpögött az eső.

Nem vagyunk cukorból, persze, de azért okostelefonnak annyira nem tesz jót a víz, pláne az olyan, ami zápor/vihar/dézsa formájában kontrollálatlanul áztatja el az ember gyerekének minden (valaha volt) száraz porcikáját, úgyhogy séta/rohanás vissza Shanonnénihez száradni. Meg kivárni.

Egészen jó hangulatú 20perc után csillapodni látszott az eső odakint, úgyhogy elindultunk. Nagyjából 5perc után tocsogott mindenem, mire odaértünk a Margitszigetre már húzta a vizes hajam súlya a fejemet, a pólóm nehéz volt, mint a mesében a szamár a szivaccsal (neszeneked DriFit)...de küzdöttem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát...van honnan és van hova fejlődni, az biztos. Egy szigetkör, egy pihivel, nagyjából a közepén. A vádlim továbbra is rettenetesen gyenge, az eső miatti párás levegő meg kikészítette a tüdőmet - ez lelkileg jobban megviselt, mint a lábam, azt hittem, tüdőileg rendben vagyok. Hát nem. De nézzünk szembe a démonokkal, ugye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután előadtam az "Asztmás Darth Wader a tüdőgondozóban" magánszámomat, plusz elkezdtem kételkedni a magamban mantrázott "Kibírod", "Menjél" és pláne a "Mindjárt vége" rigmusokban, addigra meg is jelent a menny kapujának tűnő óra...mire Bence: 

-"Akkor nézz ki egy pontot, és onnan gyorsabban küldd meg a végéig"

Itt (ha lett volna mit) nyeltem egyet, de ám legyen...

Szívem szerint összeestem volna, de ugye azt nem szabad, de így is nagyjából fél perc alatt esett vissza a vérnyomásom a hagyományos 90/60 környékére, úgyhogy majdnem volt összeesés mégis - de a rutin meg az évek visszahoztak :D

Nem volt túl jó kedvem utána, érzem, mennyire rottyon vagyok, de valahol el kell kezdeni. Shantonnál átvettem a csuromvizes gönceimet, és HÉV-en jött az első gyomorkorgás...hát igen, hiányzott a mai tízórainak szánt grapefruit, de ha a környék 2 Sparja, 1 Tesco expresse és 2 zöldségese közül egyikben sem kapni, akkor az ember lánya inkább éhezik és este jól korog a gyomra. A fehérjeshake valamennyire visszaadta az életkedvemet, de azért lelkileg kicsit megviselt a látogatóknak rendelt sonkás-kukoricás pizza látványa, illata, de persze nem csábultam el :)

Holnap elvileg spinning, és ebédre főzelék!!! Home made. Nyami :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr442950279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása