jún
6

 ...egy "férfi" szájából hallani (jelen esetben klaviatúrájából olvasni), avagy van, aki nehezen nyeli le a visszautasítást:

 

1. "A "nem jössz be" dumád meg mondhatni szánalmasan felszínes emberre vall, ha komolyan gondolod... Tudod, nekem se a lapos mell a nőideálom alapja..."

 

2. ‎"Eddig úgy gondoltam, értékes ember lehetsz. Most már értem, miért vagy egyedül. Kívánom, hogy ahogy mondtad - magányosan fordulj fel, és majd egy szép napon esetleg gondolkodj el azon, hogy mit jelent mások érzéseiben gázolni.

Szóval, már megbocsáss - de menj a kurva picsába. Nekem egy ilyen szinten éretlen, önző, felszínes kis picsa társaságára nincs szükségem, aki csak hiszi magáról, hogy nő, de a külső dekoratív vakolatot leszámítva köze sincs hozzá hogy az legyen.

Szóval: további szép kacarászást, a továbbiakban nem vagyok kíváncsi rád. Inkorrekt vagy és primitív."

 

A kiváltó ok? Nem szerettem volna randizni vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr32960666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása