sze
24

Comingback

Címkék: gondolatok | Szerző: Syreni | 6:02 pm

Eléggé eltűntem...sok mindent kellett rendberaknom az elmúlt napokban, hetekben, elkezdődött a suli, ráadásul ez a szavazásos mizéria is csak a stressz hozza magával egyelőre (bár jelenleg, a verseny folyamán először vezetek - a legjobbkor, ugyebár, holnap vége a szavazásnak).

Sportügyileg a helyzet legalábbis katasztrofális. Heti 2 kettlebell, heti 1-2 úszás, de az elmúlt 2 hétben futni nem jutottam el. Hiába tudom, hogy itt a félmaraton, hiába tudom, hogy mindennél jobban formál, fogyaszt, stb, egyszerűen képtelen vagyok rávenni magam, hogy akkor most futás.

Sok mindenen gondolkodtam, hogy mit kellene csinálnom, mit kellene mozognom, de egyelőre sajnos nem találtam meg azt a belső motivációt, ami igazán beletolna a futócipőbe. Az igazi kihívás (számomra) márciusban lesz, de az még annyira, de annyira messze, hogy bele sem gondolok inkább. Igen, lusta vagyok. Igen, unom a futást, a bringát és az úszást is. Egyszerűen túl monoton, nem köti le a figyelmem, és unatkozni kezdek közben. A gond az, hogy táncra, küzdősportra, bármilyen szervezett órára járni egyszerűen...kellene egy házi leprikón, na.

Tovább bonyolítja az amúgy sem túl vidám helyzetet, hogy kezdek megjavulni. Hormonügyileg, I mean. Ettől meg egyre inkább úgy viselkedek, mint egy permanensen PMS-s 16 éves, mindenen elsírom magam (igen, a Grey' anatomy-n és a Randigurun is), hisztis és kibírhatatlan vagyok, és egyfolytában édeset kívánok. Ja igen, és újra jók rám a C-kosaras melltartóim.

Viszont, félkész a szépruhám. Megy hozzá a cipőm, a gyűrűm, úgyhogy a boldogság teljes (JFC, ennyire nem lehet nő).

Sokat gondolkodtam azon is, hogy mennyire vagyok hiteles. Hogy lehetek-e hiteles. Többek között ezért is fogok TDK-zni, és ezért lesz a témám a szexualitás és a sport kapcsolata. Ehhez majd kérdőív-alanyokat keresek, de a kutatás minden részletéről be fogok számolni. Most épp kérdőíveket gyűjtök, eddig személyiség-3 szexuál-és sportpszichológiai is van, kiegészítve önértékelési, énképes, étkezési-és hangulatzavaros kérdésekkel. Ezeket kell még internetre felvinnem, kiegészítenem saját kérdésekkel, majd rendszeres sportolás előtt-program után közvetlenül-program után 2 hónappal felvenni őket. Van másfél évem 100 kitöltőt szerezni, utána pedig egy nagyjából reprezentatív statisztikát tudok majd kiállítani arról, amit eddig csak saját tapasztalatok alapján tudtam, véltem felfedezni.

Kell a hitelességemhez, hogy tudományos hátteret adjak annak, amiről itt beszélek. Először TDK, aztán talán egy sport-étkezési tanfolyam, aztán (ha marad erőm/időm/pénzem/motivációm) edzői tanfolyam. Sok mindenen gondolkodtam és még több mindenen kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr763253532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása