jún
4

Back in the game

Címkék: zene edzés futás önbizalom | Szerző: Syreni | 10:22 pm

 A mai napomat röviden úgy szeretném összefoglalni, hogy:

Ma 4:30-kor keltem, elmentem családi horgászatra (aminek amúgy konkrétan eredménye egy 10centis, 3dekás sügér...:D), ahol láttam ilyen madarat:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Törpegém, Ixobrychus minutus)

 

rávettem a nagyanyámat (!), hogy az előírt ebédemet csinálja meg, de mivel ecet volt a salátán, abból is visszafogtam magam, aztán filozófiatörténetet tanultam, aztán takarítottam, ÉS...

...elmentem futni! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eszerint nagyjából 8,5 km-t futottam ma, ezzel elégettem 583 kcal-t (muhahaha), de a lényeg, hogy bárki bármit mond, Margitsziget, budai vár, kiskutyafasza, azért ez a környék messze veri az összes puccos fővárosi helyet:

Merthogy ma itt futottam. Ismerek (kis túlzással) minden kátyút, előre köszönnek a kóbor kutyák, tudom mi vár a kanyar után. Nem körbe-körbe megyek, hanem előre, nincs zaj, nincs bűz, és ha szembejön egy emelkedő (merthogy ezen a részen ugye jön), akkor köszönöm szépen, átgyalogolok rajta. 

Meglepően lazán mozogtam, nem krepált be a vádlim, csak a végén kezdtem el szuszogni és fújtatni, alig 2 holtpontom volt, és a tempó egyelőre nem annyira fontos (nagyjából 6,5perces ezrekkel toltam végig emelkedőstül). Megállni egyszer álltam csak meg, mikor el kellett engednem egy autót, és nem bírtam elindulni :D 20méter gyaloglás azonban csodákra képes. 

Úgyhogy most egy kicsit visszajött az önbizalmam, hogy mégsem vagyok teljesen elveszve, és egy zenés posztot, valamint az egyéni preferenciák fontosságát előrevetítendő álljon itt a ma felfedezett ultimate dopping-muzsikám - enélkül valószínűleg sosem érek fel a dombokon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr282957754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása