aug
31

Két nap

Címkék: program futás étrend | Szerző: Syreni | 1:40 am

Nos, eddig nem haladok rosszul.

Futottam két nap alatt 21.5 km-t, (12 tegnap, ma 9.5) tartani tudtam a 6 perc alatti ezreket (5:50 környéke). A lábaim továbbra is érzik a szombati hegymászást, úgyhogy holnap úszni kéne eljutnom. Necces. Megnéztem a futandó útvonalat Trióra, egyre inkább várom, és kevésbé tartok tőle. A legnagyobb bajom megint pszichés (már a Spar maratonra gondolva), ugyanis hiába bírnám a futást, egyszerűen megunom. Persze, ott más lesz, de edzéseken muszáj lenne 15-16km-ig felmenni (vagy tovább), amit nem tudom hogyan fogok kivitelezni. Edzéspartnereket várok hosszúfutásra. Jelentkezni kommentben lehet.

Kettlebell egy hét múlva, izgi lesz. Csütörtökön szeszelés. Az is.

A kaja nem az igazi, lévén ma kicsit felborítottam annak köszönhetően, hogy a reggelit és tízórait egyszerűen átaludtam. A bioritmusom eltűnt, este 10 és hajnali 3 között működök. Ezért délután kicsit többet ettem, bár még mindig nem sokat (1 tonhalkonzerv, 1 paradicsom, 1 jóreggeltkeksz, 100gr áfonya, 100gr olajosmag , 1 fehérjeturmix az egész napi adag). A fehérjéből lassan kifutok, akárcsak az L-karnitinből (meg hétvégén mosógépből is), úgyhogy jó lenne ha végre hónap vége lenne fizuilag.

Holnap reggel jelenésem lesz (nem tudom mit vegyek feeeel), aztán még egy csomó intéznivaló...de legalább végre történik valami. Ezért félek, hogy az uszi nem fog beleférni, de hátha. Ha nem, akkor laza 3-4km kocorászás sok sok nyújtással.

A bejegyzés trackback címe:

https://ladycamp.blog.hu/api/trackback/id/tr823192044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása